۰

پراید زیر ۳۰ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲
سعید موتمنی اظهار کرد: امروز قیمت خودروهای داخلی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه قیمت پراید ۱۳۱ از حدود ۳۱ میلیون تومان در روز گذشته به ۲۹ میلیون تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: قیمت پراید ۱۱۱ نیز از حدود ۳۵ میلیون تومان به ۳۴ میلیون تومان و قیمت پژو ۴۰۵ نیز از حدود ۵۱ میلیون تومان در روز گذشته به ۴۹ میلیون تومان رسیده است.
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد:‌ در یک هفته اخیر قیمت خودروهای مونتاژی تولید داخل همچون ۲۰۰۸ نیز به طور میانگین بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
خط تولید پراید
وی افزود: دلیل کاهش قیمت خودرو در روز جاری، افزایش عرضه از سوی فروشندگان است. پیش از این برخی افراد خودروها را خریداری و انبار کرده بودند تا با قیمت بالاتری بفروشند اما با افت اخیر نرخ ارز از کاهش بیشتر قیمت‌ها ترسیده و همه فروشنده شده‌اند.
موتمنی با بیان اینکه کاهش قیمت خودرو در روز جاری در حالی است که خریداری در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر برخی فروشندگان در بازار خودرو در برابر کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کنند اما اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه داشته باشد باز هم شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود.
به گزارش ایسنا، سه‌شنبه هفته گذشته به دنبال سقوط نرخ ارز در بازار آزاد، قیمت خودروهای داخلی در بازار بین ۱.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و قیمت خودروهای وارداتی نیز به طور میانگین ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته بود.
 
کد مطلب : ۱۴۳۲۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.