۰

هنرمندان خواستند در شرایط خاص اقتصادی، در کشور بمانند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴
حافظ ناظری خواننده و نوازنده نام آشنای موسیقی ایران به شمار می آید که همراه پدرش شهرام ناظری توانست در عرصه موسیقی به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کند.آلبوم «ناگفته» (بعد یازدهم) که حاصل همکاری او با پدرش و چندین نوازنده خارجی است، یکی از آثار این هنرمند به شمار می آید که در ایران و خارج از کشور مورد توجه قرار گرفت.
حافظ ناظری که در جوانی نیز به منظور فراگیری موسیقی به نیویورک آمریکا مهاجرت کرده بود، این بار نیز پس از دو سال حضور در ایران، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام اعلام کرد که بار دیگر برای مدتی از ایران دور خواهد بود.
این هنرمند در ویدئوی خود درباره علت سفرش گفت: «برای یک مدتی از شما خداحافظی می‌کنم، سپاسگزارم که در این دوسال کنارم بودید و از من حمایت کردید. حقیقتا برایم خیلی سخت خواهد بود که از شما و وطنم جدا باشم. در این دوسال با تمام موقعیت‌هایی که برایم بود در کنار شما ماندم و سعی کردم بجنگم و باعث خوشحالی‌تان شوم و امیدوارم که لایقش بوده باشم. به هر حال فصل جدیدی در حال آغاز شدن است و امیدوارم کنسرت‌های کانادا موفق باشد و بتواند قدم جدی در زمینه معرفی موسیقی ایران به جهان بتوانیم برداریم.»
ویدئوی منتشر شده ناظری بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به همراه داشته است، برخی برای او آرزوی موفقیت و سلامتی کردند تا در مسیر تازه‌ای که برای زندگی‌اش انتخاب کرده است بتواند سربلند باشد. در این میان برخی نیز نظر خاصی نسبت به این اقدام هنرمند نداشتند، تعدادی هم واکنش منفی نسبت به آن نشان دادند.
واکنش‌های مثبت و منفی به خروج ناظری
کاربران خبرآنلاین در نظراتی که برای این مطلب نوشته‌اند، نیز از این سه دسته خارج نبودند و بیشتر افراد به این اتفاق را واکنش منفی نشان دادند، که در ادامه برخی از آنان را مرور خواهیم کرد.
یکی از کاربران با آرزوی سلامتی و موفقیت برای این هنرمند، نوشت: « خدا به همرات ای خسته از شب اما سفر نیست علاج این درد.» یا کاربر دیگری نوشت: «هر جا هستی موفق باشی.»
 
کد مطلب : ۱۴۳۳۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.