فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همدان : خودکشی و سقوط از طبقه ۱۱ یک برج و خودسوزی با بنزین

17 مهر 1397 ساعت 18:11

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از زنده بودن ‌فردی که قصد خودکشی از برج پاستور همدان را داشت، خبر داد.


سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: امروز-سه‌شنبه 17 مهر- ساعت 11:02 جوانی با پرتاب خود از برج پاستور اقدام به خودکشی کرد اما اتفاق خاصی نیفتاد و او به بیمارستان منتقل شد.
وی با بیان اینکه این مرد مشکل روانی داشته و سابقه خودکشی در تپه عباس‌آباد را هم در پرونده دارد، درباره حادثه رخ داده در بلوار آیت‌الله نجفی شهر همدان نیز اعلام کرد: راننده کامیونی با فردی برای جای پارک بحث می‌کند اما هیچ درگیری فیزیکی رخ نمی‌دهد.
جمشیدی اظهار کرد: بعد از مجادله لفظی، راننده کامیون سکته کرده و به بیمارستان منتقل می‌شود، کادر بیمارستان هنوز علت سکته را اعلام نکرده است.
مسمومیت دارویی و خودکشی
وی در ارتباط با فردی که خودسوزی کرده بود نیز تصریح کرد: این فرد با خانواده همسر خود اختلاف و مشکل داشته و در مقابل منزل پدرزن خود، اقدام به خودسوزی می‌کند.
سخنگوی اورژانس همدان هم درباره اتفاق امروز برج پاستور گفت: فردی که قصد خودکشی داشته از طبقه یازدهم خود را پرت می‌کند اما در طبقه هفتم فرود می‌آید و فرار می‌کند.
عباس اولیاسمیع عنوان کرد: پس از پیدا کردن این فرد با اورژانس تماس حاصل شده و او به صور‌ت هوشیار و سالم به بیمارستان منتقل می‌شود.
 


کد مطلب: 143333

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/143333/فرمانده-نیروی-انتظامی-شهرستان-همدان-خودکشی-سقوط-طبقه-۱۱-یک-برج-خودسوزی-بنزین

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir