۰

دبیر ستاد مرکزی اربعین :محدودیتی در صدور ویزای اربعین وجود ندارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
امسال در ۲۴ مرکز ویزای اربعین صادر می‌شود که با توجه به ازدحام جمعیت در روزهای منتهی به اربعین، بهتر است زائران حداقل دو هفته قبل از اربعین اقدام به اخذ ویزا کرده و گرفتن ویزا را موکول به روزهای منتهی به اربعین نکنند.
علاوه بر این، اخذ ویزا در شهرهای مرزی ممکن است مشکلاتی را برای زائران ایجاد کند، بر همین اساس مسؤولان همواره تأکید دارند که افراد ویزای اربعین را در شهرهای خود گرفته و به امید اخذ ویزا در شهرهای مرزی نباشند.
بیشتر بخوانید:
نرخ ویزای اربعین و بیمه نباید بیش از ۳۷۲ هزارتومان باشد
شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به فعالیت دفاتر صدور ویزای اربعین، اظهار داشت: دفاتر صدور ویزا از یک‌شنبه هفته جاری فعالیت خود را پس از چند روز وقفه آغاز کردند.
صدور ویزای اربعین تا زمانی که گذرنامه در مراکز باشد، انجام می‌شود
وی درباره زمان فعالیت این دفاتر، افزود: بر اساس تفاهم‌نامه ایران و عراق، مقرر شد تا به میزانی که دفاتر حج و زیارت مدارک تحویل آن‌ها می‌دهند، ویزا صادر شود. به طوری که اگر دفاتر در یک روز هر تعداد گذرنامه تحویل کنسولی یا مراکز اخذ ویزا دهند، تا هر زمان که گذرنامه‌ای در مراکز وجود داشته باشد، این مراکز باز هستند و محدودیتی در زمان صدور ویزا وجود ندارد.
 
کد مطلب : ۱۴۳۳۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.