صدابردار مشهور در صحنه فیلمبرداری کشته شد

21 مهر 1397 ساعت 11:53

جیمز امزویلر صدابردار برنده جایزه امی جمعه ۲۱ مهر در صحنه فیلمبرداری فیلم جدید تام هنکس در حادثه‌ای جان خود را از دست داد.


حادثه‌ای تلخ در صحنه فیلمبرداری فیلم تازه تام هنکس درباره مجری سرشناس برنامه‌های کودک خبرساز شد. در این حادثه جیمز امزویلر صدابردار سرشناس ۶۱ ساله سینمای آمریکا کشته شد.به گفته مقامات محلی این صدابردار کهنه‌کار از بالکن لوکیشن فیلمبرداری به پایین سقوط کرده و در پی آن به سرعت به بیمارستان منتقل شده اما در اثر آسیب‌های وارد شده از دنیا رفته است.
اکنون فیلمبرداری به دلیل تحقیقات پلیس درباره این حادثه متوقف شده است. کمپانی سونی که صاحب این اثر سینمایی جدید است در بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از درگذشت این صدابردار نوشت:‌ «تراژدی دردناکی بود و ما در حال تحقیق درباره دلایل آن هستیم.»
تام هنکس در نقش فرد راجرز
امزویلر که سال ۲۰۱۵ برنده جایزه معتبر امی شد، در بیش از ۸۰ اثر سینمایی و تلویزیونی کار کرده بود. از مشهورترین آثار کارنامه کاری او می‌توان به «انتقام‌جویان»، «بخت پریشان»، «جک ریچر» و «ضربه مغزی»‌ اشاره کرد.
تام هنکس در این فیلم جدید زندگی فرد راجرز را به تصویر می‌کشد و میتو ریس در کنار او نقش‌آفرینی می‌کند. ماریل هلر کارگردانی این اثر سینمایی را بر عهده دارد. این فیلم که با الهام از زندگی و دوستی فرد راجرز و تام جوناد ساخته می‌شود قرار بود ۱۸ اکتبر سال ۲۰۱۹ اکران شود که با توجه به متوقف شدن فیلمبرداری احتمال تغییر آن هست.
 


کد مطلب: 143403

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/143403/صدابردار-مشهور-صحنه-فیلمبرداری-کشته

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir