۰

اظهارات موحدی‌کرمانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵
آیت الله «محمد علی موحدی کرمانی» که در غیاب آیت الله «سید محمود هاشمی شاهرودی» ریاست جلسه امروز - شنبه - این مجمع را بر عهده داشت، با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و ایام سوگواری اهل بیت (ع) بر ضرورت تبیین معارف بلند دینی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر سران قوا و ضرورت استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و منتقدان اشاره و خاطرنشان کرد: این رهنمودها از یک سو متوجه مسئولان اجرایی، تقنینی، قضایی و از سوی دیگر کارشناسان و صاحب نظران در عرصه‌های مختلف را مخاطب قرار می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: لذا می‌بایست هم مسئولان و هم نخبگان با شناسایی دقیق معضلات جامعه و توجه به راهکاری معقول نسبت به رفع موانع و مشکلات کشور به‌ ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت عمومی همت کنند.

بر اساس این گزارش، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه موافقت نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح شد و ادامه مباحث در این خصوص به جلسه بعدی مجمع موکول شد.
 
کد مطلب : ۱۴۳۴۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.