۰

بسته اجرایی ارتقای بهره‌وری در هفته آینده ابلاغ می شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
علی اکبر اولیاء با اشاره به اهداف برنامه ریزی شده کشور در زمینه بهره‌وری گفت: در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده سهم بهره وری از رشد اقتصادی به ۳۵ درصد برسد که برای این منظور بسته اجرایی برای ارتقای بهره وری به دستگاه‌ها ابلاغ می شود و جلسات توجیهی برای مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و همچنین سازمان های توسعه ای ازجمله سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد تا هر دستگاه به تواند به سهمی که برای ارتقای بهره‌وری برایش مشخص شده ، برسد.وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بخش ارتباطات، نفت و کشاورزی بیشترین ارتقای بهره‌وری را داشتند گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور باید از ظرفیت‌های موجود استفاده بیشتر شود تا در زمینه ایجاد اشتغال نیز شاهد رشد باشیم.
رییس سازمان ملی بهره‌وری درباره برگزاری دوره آموزشی و ویدئو کنفرانس بین المللی نوآوری در صنایع کوچک که امروز در سازمان بهره وری برگزار شد گفت: ما عضو سازمان بهره‌وری آسیایی هستیم که با مبادله دانش برای اعضا در جهت ارتقای بهره‌وری فعالیت می‌کند. اولیاء گفت: این سازمان در افزایش بهره وری به ویژه در ژاپن، کره، سنگاپور و مالزی موفق بوده و دوره های مشابهی با شرکت ایران برگزار شده است.
 
کد مطلب : ۱۴۳۴۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.