۰

قمه‌کشی مقابل متروی آزادگان/ فرو کردن قمه در قلبِ پسر جوان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
سید سجاد منافی‌آذر (بازپرس کشیک پایتخت) درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 4:35 روز گذشته کلانتری 153 شهرک ولیعصر گزارش فوت یک جوان در بیمارستان ضیاییان به دلیل اصابت قمه به قفسه سینه را اعلام کرد.
او با بیان اینکه به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی، پزشکی قانونی به محل حادثه مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: در بیمارستان پس از بررسی جسد مقتول مشخص شد این فرد به دلیل اصابت ضربات قمه به قلبش فوت کرده است.
بازپرس کشیک قتل پایتخت بیان کرد: پس از بررسی محل حادثه مشخص شد مقتول به همراه دوستش در مقابل مترو آزادگان اقدام به مسافرکشی می‌کردند و در زمان درگیری در مقابل پارکینگ متهم به قتل پارک کرده بودند. متهم به قتل به آنها به دلیل سد معبر اعتراض می‌کند و پس از درگیری و مشاجره لفظی، اقدام به چاقوکشی می‌کند.
منافی‌آذر خاطرنشان کرد: متهم به قتل با قمه به صورت دوست مقتول زده و باعث جراحت وی می‌شود سپس به مقتول حمله کرده و ضربات مرگباری را بر قفسه سینه این فرد وارد می‌کند.
او با بیان اینکه متهم به قتل پس از ارتکاب بزه اعلام سرقت خودرو می‌کند، تصریح کرد: با تشکیل پرونده‌ در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، دستور دستگیری متهم متواری پرونده در اختیار ماموران اداره دهم جنایی پایتخت قرار گرفته است.
 
کد مطلب : ۱۴۳۴۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.