۰

هالیوود دارای بیشترین متهم تعرض و آزار جنسی / پای میلیونر ایرانی هم در میان است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱
دیوید کاپرفیلد، کریستیانو رونالدو، جیمز فرانکو و ... حتما شما هم اسم این سلبریتی‌ها را در حوزه‌های مختلف شنیده‌اید، اما حالا یک کمپین جدید تصویر جدیدی از این مردان را روشن کرده؛ آزار و اذیت جنسی زنان.دقیقا یک سال پیش همین مواقع بود که گروهی از زنان در فضای مجازی با پخش هشتگ «می‌تو» یا «من هم» جنبشی جدید را برای مقابله با آزار و اذیت جنسی زنان شروع کردند. از آن زمان گروهی از زنان روایت خود را از دفعاتی که به مورد تجاوز قرار گرفته‌اند در فیسبوک، توییتر و ... فریاد زدند، فریادهایی که مردان زیادی را متهم می‌کرد.
اما طولی نکشید که سلبریتی‌های معروف هم به فهرست این متهمان اضافه شدند، حتی برخی از آن‌ها به دادگاه رفتند، محکوم شدند و شغل خود را از دست دادند.
هالیوود اولین جایی بود که جنبش «می‌تو» در آن فردی را به آزار جنسی متهم کرد. حالا یک سال بعد از این اتفاق در حوزه‌های مختلف فوتبال، موسیقی، سیاست و ... صدها سلبریتی به آزار و اذیت جنسی محکوم شده‌اند، اتهام برخی از آن‌ها اثبات شده و اتهام برخی از آن‌ها هم رد شده است.


 
کد مطلب : ۱۴۳۵۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.