۰

حميد گودرزي : تجرد یکی از شرایط مهم نقش گرفتن است / گفتند «دلدادگان» روی کاکل گودرزی گل کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
حميد گودرزي : تجرد یکی از شرایط مهم نقش گرفتن است / گفتند «دلدادگان» روی کاکل گودرزی گل کرد
چهره و تیپ ظاهریش آنقدر جذاب بود که کارگردان‌ها گزینه دیگری برای ایفای نقش جوان عاشق‌پیشه خوش‌تیپ جز حمید گودرزی نداشته باشند. این اما تنها برای چند سال بود. حمید گودرزی به همان سرعتی که ستاره شده بود، ستاره‌اش افول کرد و چند سالی دور از عرصه شهرت بود تا اینکه در یکی دو سال اخیر انگار دوباره بخت به او رو کرده است. حالا حمید گودرزی باز با همان قدرت قبل برگشته است. هم خوانندگی می‌کند، هم سریال و فیلم سینمایی بازی می‌کند و هم عرصه جدید اجرا را تجربه می‌کند. این روزها حمید گودرزی را همانقدر که با نادر «دلدادگان» می‌شناسند، با اجرای «پنج ستاره» و کل کل با رضا گلزار هم می‌شناسند. گفت‌وگوی ما با حمید گودرزی در کافه خبر را در ادامه می‌خوانید.
حمید گودرزی در کافه خبر


*شما بعد از سال ها بازیگری که در فواصل مختلف داشتید، به تلویزیون برگشتید و اجرا را تجربه می کنید. درباره تجربه اجرا بگویید.
تجربه اجرا برایم تجربه جدیدی بود و خوب است. بد نبود.
*با اجرا راحت بودید؟
یکی دو جلسه اول حالت بیگانه دارد اما بعد نه.
*اینجا مستقیم با مخاطب ارتباط داری. خصوصا که مسابقه است و باید خودت هم یک مقدار اطلاعات عمومی داشته باشی. برای این چالش آماده بودی و آیا نمونه خارجی این مدل مسابقه ها را دیده بودی؟
ندیده بودم. فیلمی که از روی آن ساخته شده یعنی «میلیونر زاغه‎نشین» را دیدم ولی مسابقه را ندیدم.
*ما مسابقه هفته را با منوچهر نوذری داشتیم که خودش برای خودش یک ژانر بوده. او هم بازیگر بود، هم دوبلور، هم شومن و... یک مقدار در آن موقعیت قرار گرفتن باید سخت باشد.
اینجا موقعیت فرق می کند. در مسابقه هفته پانزده، شانزده شرکت کننده همزمان وجود داشت. این مسابقه شکل آن مسابقه نیست.
*ولی در مراحل نهایی شبیه می شوند. 
بله ولی به هر حال هر مسابقه‌ای در مراحل نهایی همین است. من فکر می کنم الان یک مقدار متفاوت تر شده با توجه به اینکه جذابیت مسابقه ها به آن جایزه مالی است که می دهند. اینکه شما جواب سوال ها را بدهی و چیزی نگیری قطعا شرکت کننده ای نمی آید. در طول روز هفت، هشت ساعت وقتت گرفته می شود، استرس و اضطراب و ضایع شدن هم دارد، اگر جایزه نداشته باشد هیچ جذابیتی ندارد و کسی شرکت نمی کند. در آن مسابقه تا جایی که یادم است خیلی جایزه که پول به معنای آنچنانی باشد نداشت ولی اینجا اسم اصلی مسابقه «میلیونر شو» است و دقیقا ارتباط مستقیم با پول دارد. خیلی جاها اصلا بحث دانش در میان نیست و فقط شرکت کردن و جذابیت و پول و شرط بندی های آنچنانی است ولی در ایران با میزان دانش افراد در ارتباط است و اصلا هدف تلویزیون کتاب خواندن مردم است. احساس می کنند این سیاست درست است، مدیر هم هستند، تصمیم گیری هم با آنها است و همزمان هم دیدید که دو مسابقه شبیه به هم روی آنتن بردند. 
*واقعا به نظر خودتان این مسابقات مردم را کتابخوان می کند؟ معمولا می گویند یک جزوه سوال به شرکت کننده داده می شود و همان ها را می خواند.
نه واقعا اینطور نیست. من خودم خبر ندارم از سوالات چه برسد به شرکت کننده. ولی اینکه مردم را کتابخوان می کند واقعا نمی دانم چه جوابی بدهم ولی اینکه توجه را جلب کند به اینکه مثلا فلان شرکت کننده اطلاعاتش چه خوب بود، من که در خانه نشستم اطلاعاتم ضعیف است، شاید باعث شود بیشتر به فکر بروند. و ضمنا همین که این مسابقه را ببینند و این سوال جواب ها را هم بشنوند خودش یک جور اطلاعات رساندن به مغز است.
 
کد مطلب : ۱۴۳۶۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.