۰

130 امضاء درباره رفتن یا ماندن شهردار تهران؟!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 130 نماینده مجلس استفساریه تهیه شده درباره تعیین تکلیف محمدعلی افشانی در شهرداری تهران را امضا کردند، گفت: این استفساریه برای چاپ، تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.وی ادامه داد: این استفساریه پس از چاپ به کمیسیون تخصصی ارجاع داده می‌شود.
نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در متن این استفساریه ذکر شده که "آیا شهردار تهران با توجه به اصلاحیه جدید قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود باید خداحافظی کند یا خیر؟
پیش از این نیز احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده درباره حضور جمعی از نمایندگان اصلاح طلب مردم تهران در نیمه شب گذشته در دفتر افشانی ضمن تماس با سایر نمایندگان مجلس، خواستار رای آنها به این استفساریه شده بودند.
در همین راستا جمعی از نمایندگان مردم تهران با تهیه طرحی دو فوریتی خواستار افزایش استثنائات قانون منع به کارگیری بازنشستگان شده بودند.
 
کد مطلب : ۱۴۳۷۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.