۰

تعویض طلایی دایی، ترمز پرسپولیس را کشید

تاریخ انتشار
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹
تعویض طلایی دایی، ترمز پرسپولیس را کشید
در آخرین دیدار از هفته دهم لیگ برتر سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه تختی تهران به میدان رفتند که سایپا در اواخر بازی توانست شکست را با تساوی یک بر یک عوض کند.
کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس گل زد. محمدرضا سلیمانی نیز در دقیقه ۸۷ برای سایپا موفق به گلزنی شد.
پرسپولیس با یک بازی کمتر نسبت به پدیده و سپاهان، ۱۷ امتیازی شد و فرصت نزدیک شدن به این دو تیم را از دست داد.د. سایپا نیز۱۵ امتیاز و یک رده صعود، بالاتر از استقلال در رده ششم قرار گرفت.
نیمه نخست
شاگردان برانکو بازی را با فشار نصفه و نیمه روی دروازه سایپا آغاز کردند اما نارنجی‌پوشان در دقیقه هشت بازی از روی ضربه ایستگاهی، یک موقعیت جدی را خلق کردند که بیرانوند این موقعیت را مهار کرد. در حالی که بازی آرام پیگیری می‌شد، کمال کامیابی‌نیا از فاصله حدودا ۲۵ متری با شوتی محکم و سرضرب دروازه سایپا را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت. پس از این گل نیز تغییری در روند بازی به وجود نیامد و تلاش سایپا برای نزدیک شدن به دروازه بیرانوند بی‌ثمر بود. با گذشت ۳۰ دقیقه از بازی، پرسپولیس مجددا سوار بر توپ و میدان شد و می‌توانست از روی ضربه آکروباتیک منشا به گل برسد اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و به بیرون رفت. همکاری پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۳۶ موقعیت خوبی را برای این تیم فراهم کرد که در آخرین لحظه بازیکنان سایپا توپ را به کرنر زدند. سایپا می‌توانست در دقیقه ۳۹ روی ارسال ترابی و اسدی به گل برسد که ضربه بازیکن این تیم دقیق نبود و توپ راهی اوت شد. در اواخر نیمه نخست آرمان رمضانی می‌توانست گل تساوی را با ضربه سر به ثمر برساند اما او قدر این فرصت را ندانست.
نیمه دوم
بشار رسن فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سایپا در آغاز نیمه دوم داشت اما ضربه خود را از فاصله چند متری دقیقا به آغوش منادی زد و این فرصت از دست رفت. برخلاف انتظارات این پرسپولیس بود که به حملات خود در این نیمه ادامه داد و بار دیگر علی علیپور فرصت گلزنی تیمش را از چند متری دروازه سایپا با بی‌دقتی بیرون زد. کار تیمی پرسپولیس روی دروازه سایپا منجر به خلق موقعیت خطرناکی شد که در آخرین لحظه امین حاج محمدی با زدن توپ به کرنر، مانع از گل دوم شاگردان برانکو شد. پرسپولیسی‌ها در طول نیمه دوم نیز از موج حملات خود کم نکردند و می‌توانستند روی تک موقعیت‌های خود به گل برسند؛ در سوی مقابل سایپا نیز توانست توسط بازیکنانی مانند دشتی و ترابی موقعیت‌هایی را خلق کند اما دفاع و دروازه‌بان سایپا مطمئن عمل کردند و اجازه باز شدن دروازه تیمشان را ندادند. در حالی که بازی آرام دنبال می‌شد، گادوین منشا با شوتی از فاصله ۳۰ متری دروازه سایپا را تهدید کرد که توپ او بعد از اصابت به انگشتان منادی، به دیرک خورد و به کرنر رفت. در حالی که بازی با تک گل کمال کامیابی نیا دنبال می‌شد، سلیمانی، تعویض طلایی سایپا در دقیقه ۸۷ گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند و مانع از پیروزی پرسپولیس شد.
بعد از گل تساوی این دیدار، تیم پرسپولیس تلاش کرد تا بازهم از حریفش پیش بیافتد ولی این تلاش حاصلی نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ترکیب سایپا: محمد حسین منادی، عبدالله ناصری (محمد صادق بارانی ۷۳)، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری (محمدرضا سلیمانی ۷۳)، آرش رضاوند، مهدی ترابی (رضا جعفری ۸۳)، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی (کارت زرد)، آرمان رمضانی، محمد امین حاج محمدی
 
کد مطلب : ۱۴۳۷۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.