۰

فردوسي پور: كاري نكنيم كه مردم سراغ ماهواره بروند!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 پس از توضیحات علی فروغی مدیر شبکه سوم روی خط برنامه حالا خورشید آمد و گفت: «نزدیک به 20 سال است که دارم کار می کنم.من فرزند رسانه و تلویزیون هستم و در این همه سال مردم لطف زیادی به من داشتند.در کنار مدیران مختلفی کار کرده ایم. مدیرانی که از من حمایت کرده و فرصت دادند تا من با تمام وجودم برنامه بسازم و مشکلات فوتبال را مطرح کنم. فرصت دادند تا کمک کنم که فوتبال کشورم ارتقا داشته باشد.»
عادل این را گفت و ادامه داد: «در هر مجموعه ای بدون شک اختلاف سلیقه وجود دارد. اصلا قرار نیست دیدگاه ها شبیه به هم باشد. در این چند سالی که در سازمان بوده ام خط قرمزها را می دانم. اصول حرفه ای را رعایت کرده ام. می دانم اتفاقی که افتاد به هر حال یک اتفاق نظر بود. در همان مجموعه هم تصمیم گرفته شد که بازی اسپانیا و انگلیس پخش شود. تصمیم که می توانم با آن مخالف باشم اما به آن احترام می گذارم. همه می دانند که این بازی ها بیشتر حکم بازی های دوستانه بود. من از دوستان خواستم تا بازی برود به شبکه ورزش و 90 طبق معمول و به خاطر مخاطبانش در زمان خودش پخش شود. آن شب فقط تماس می گرفتیم و تماس.»
فردوسی پور درباره مصاحبه اش هم گفت: «من با خبرنگار ایسنا حرف زدم. روز جمعه بود. بعد از اعلام رسمی شبکه که 90 پخش نمی شود من گفتم که طبق هماهنگی های انجام شده داریم کارهای‌مان را انجام می دهیم. مصاحبه ای هم که کردم مصاحبه ساده ای بود. در هر صورت تصمیم به این شکل بود و ادامه پیدا کرد. با همکاری و تعامل می شود کار کرد تا مردم برنامه را ببینند و لذت ببرند. خوشحالم که شبکه سه شبکه پر بیننده ایران است. من هر کاری از دستم بر بیاید برای این شبکه انجام می دهم. تعامل باید دو طرفه باشد. همه باید دست در دست هم بدهیم که مردم ماهواره نبینند و پای تلویزیون بنشینند.»
کد مطلب : ۱۴۳۷۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.