۰

واعظي : بايد به خارج نشان دهيم كه متحد هستيم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
واعظي : بايد به خارج نشان دهيم كه متحد هستيم
مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین با اشاره به حضور محمود واعظی - رییس دفتر رییس جمهور - در نشست صبح امروز این فراکسیون اظهار کرد: آقای واعظی در این دیدار بر ضرورت توجه به فرهنگ اعتدالی و نیاز جامعه به این فرهنگ تاکید کرد.
وی ادامه داد: ایشان در این جلسه گفت که فراکسیون مستقلین تنها فراکسیونی است که در مورد چهار وزیر اظهارنظر قطعی پیش از رای‌گیری کرده است. این در حالی است که نظر فراکسیون‌های دیگر تا حدودی مبهم بوده است.
سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: رییس دفتر رییس جمهور همچنین گفت که باید به خارج نشان دهیم با هم هستیم و اگر اختلافی باشد فصل‌الخطاب رهبری است و باید به فرمایشات ایشان توجه کنیم.
لاهوتی ادامه داد: آقای واعظی در این جلسه اظهار کرد بدبینی موجود در جامعه مربوط به دولت نیست و همه موظف هستیم مطالبات مردم را برآورده کنیم. ایشان درباره تحریم‌ها هم توضیحاتی دادند که بنای ما مقاومت است و قطعا سیاست‌های آمریکایی را نمی‌پذیریم.
سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: رییس دفتر رییس جمهور همچنین گفت که ملاقات کمیسیون‌ها با رییس جمهور را هماهنگ خواهد کرد ضمن این‌که فراکسیون مستقلین در اولین فرصت با رییس جمهور دیدار می‌کند.
 
کد مطلب : ۱۴۳۸۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.