۰

مخالفت مجدد مجلس با مستثنی شدن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲
اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش،  اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون با دستور بررسی طرح استفساریه مستثنی شدن شهردار تهران از قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برگزار شد.
وی افزود: سوال این استفساریه این بود که آیا همچنان که معاونان رئیس جمهور طبق قانون از قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثنا شده اند، شهردار تهران نیز هم مستثنی می شود که پاسخ آن آری بود.
سلیمی همچنین عنوان کرد که اعضای کمیسیون در جریان رأی گیری با این طرح استفساریه مخالفت کردند و شهردار تهران را هم ردیف معاونان رئیس جمهور ندانستند از این رو طبق نظر کمیسیون، شهردار تهران نباید از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مستثنی شود.
مخالفت کمیسیون اجتماعی با مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان
روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون با آن مخالفت کرده و به آن رأی ندادند.
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.