۰
امید آسیب دید

عالیشاه دیدار برگشت فینال را از دست داد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۷
عالیشاه دیدار برگشت فینال را از دست داد
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از برگزاری دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل ماتیم کاشیماآنتلرز ژاپن در دبی اردو زده بود، تمرینات خود را در هم در این شهر م می‌کند.
 
در جریان تمرین سه شنبه شب این تیم و در دیدار درون‌گروهی که پس از مرور کارهای تاکتیکی برگزار شد، امید عالیشاه برخورد شدیدی با احمد نوراللهی داشت. پس از این اتفاق عالیشاه از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
 
مصدومیت او در حالی اتفاق افتاد که با اخراج سیامک نعمتی در دیدار رفت و غیبت این بازیکن در دیدار فینال، برانکو ایوانکوویچ نیاز مبرمی به عالیشاه در دیدار برگشت فینال داشت و روی او حساب ویژه‌ای هم بازی کرده بود. البته کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است هرطور شده امید را به بازی شنبه برساند و دست‌کم او بتواند به عنوان بازیکن تعویضی برای پرسپولیس به میدان برود.

در صورت نرسیدن عالیشاه به بازی برگشت فینال، شانس آدام همتی برای حضور در ترکیب اصلی از دیگر بازیکنان بیشتر است.
 
دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیماآنتلرز ژاپن ساعت 18:30 شنبه 19 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. پرسپولیس برای قهرمانی در این جام نیاز به پیروزی با اختلاف 3 گل برابر کاشیما دارد.
 
انتهای پیام//
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.