هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

«اسکاتلندی خسیس» به ذوب آهن امان نداد!

آتش بازی لی اروین در تبریز

18 آبان 1397 ساعت 18:14

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با درخشش لی اروین 4 بر یک ذوب آهن را شکست داد.



به گزارش عصر تعادل، در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:30 امروز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) میزبان ذوب آهن اصفهان بودکه موفق شد در این دیدار خانگی با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر به برتری پرگل 4 بر یک برسد.
 
گل نخست برای ذوب
در این دیدار ابتدا ذوب آهن در دقیقه 27 با ضربه کاشته تماشایی محسن مسلمان  دروازه سنگر محسن فروزان را فروریخت و از میزبان خود پیش افتاد. پس از این گل تراکتور تلاش زیادی برای جبران داشت اما این ذوب آهن بود که با تک گل مسلمان برنده به رختکن رفت.
 
تعویض طلایی
در نیمه دوم محمد تقوی، سرمربی این روزهای تراکتورسازی یک تعویض طلایی انجام داد و لی هری اروین را به جای علی طاهران به میدان فرستاد. تنها چهار دقیقه بعد از این تعویض و در دقیقه 57،  اروین روی ارسال آنتونی استوکس، دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی با یک بغل پای ساده دروازه رشید مظاهری را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود. این آغاز آتش بازی تراکتورسازان بود.
 
گل دوم میزبان
2 دقیقه بعد از گل تساوی، تراکتورسازان توپ را با ارسالی بلند پشت مدافعان ذوب آهن فرستادند. مظاهری از دروازه بیرون آمد و با ضربه سر توپ را دور کرد اما اروین حی و حاضر بود و از خروج سنگربان ذوب نهایت استفاده را برد و توپ را با ضربه‌ای بلند از بالای سر رشید به قعر دروازه اصفهانی‌ها فرستاد.
 
هت تریک اروین
مهاجم اسکاتلندی دست بردار نبود و دقیقه 64 با اشتباه هادی محمدی در پاس به عقب، توپ را بین راه ربود و با مظاهری تک به تک شد. شوت محکم اروین را مظاهری ابتدا دفع کرد اما در ریباند این بازیکن اسکاتلندی دروازه خالی ذوب  آهن را برای سومین بار باز کرد تا نخستین هت تریک خود را در لیگ ایران ثبت کند و تراکتور را سه بر یک پیش بیاندازد.
 

ذوب آهن که انتظار دریافت سه گل پیاپی را نداشت، در ادامه سعی کرد جبران مافات کند اما دقیقه 75 در یک حمله دیگر روی دروازه تیم مهمان و پس از چندبار رد و بدل شدن توپ روی دروازه، مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتورسازی با شوتی محکم برای چهارمین بار دروازه ذوب آهن را روی پاشنه چرخاند تا نتیجه عجیب و غریبی در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) تبریز رقم بخورد.
 
در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم راه به جایی نبرد تا بازی با برتری 4 بر یک شاگردان محمد تقوی به پایان برسد. تراکتورسازان با این برد 22 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه سوم لیگ قرار بگیرد.
 
ذوب آهن هم با این شکست 11 امتیازی باقی ماند تا با 11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی بماند.
 
 
انتهای پیام// 


کد مطلب: 143991

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/143991/اسکاتلندی-خسیس-ذوب-آهن-امان-نداد

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir