۰
روسیه با شکست برزیل شگفتی‌ساز فوتبال ساحلی شد

قشون‌کشی‌ تزارها به فینال جام بین‌قاره‌ای

ایران حریف خود را در دیدار پایانی شناخت
تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷
قشون‌کشی‌ تزارها به فینال جام بین‌قاره‌ای
به گزارش عصر تعادل، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام بین‌قاره‌ای فوتبال  ساحلی که به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می‌شود، امشب تیم‌های فوتبال روسیه و برزیل به مصاف هم رفتند و در پایان وقت قانونی و اضافی به تساوی 5 بر 5 رسیدند اما روس‌ها در ضربان پنالتی قهرمان جهان را شکست دادند.
 
روسیه در این دیدار فراتر از انتظا ظاهر شد و تا 12 دقیقه سوم بازی 4 بر یک از حریف قدرتمند خود پیش بود. تجربه سلاطین سامبا اما به کمک زردپوشان آمریکای جنوبی آمد تا این تیم ابتد گل دوم را در ابتدای وقت سوم بزند و در فاصله کمتر از 2 دقیقه تا پایان بازی، 2 بار دیگر دروازه شوشکوف را فرو بریزد تا بازی در پایان به تساوی 4 بر 4 برسد و کار به وقت اضافی کشیده شود. گل چهارم برزیل در 24  ثانیه مانده به پایان بازی به ثمر رسید.
 
برزیل در وقت اضافه گل پنجم را هم زد تا در آستانه فینال قرار بگیرد ولی این بار نوبت کامبک روس‌ها بود تا در فاصله 50 ثانیه به پایان بازی دروازه برزیل را فرو بریزند و کار را به ضربات پنالتی بکشانند.
 
در ضیافت پنالتی‌ها برزیلی‌ها ضربه دوم خود را به اوت زدند اما تیم روسیه با گل کردن هر سه ضربه خود، فاتح این ماراتن دیدنی شود.
 
پیش از این دیدار هم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری 3 بر یک مقابل مصر به عنوان نخستین فینالیست این رقابت‌ها مشخص شده بود و فردا برای کسب عنوان قهرمانی این جام برابر روسیه قرار می‌گیرد. تیم کشورمان در مرحله گروهی موفق شده بود 3 بر 2 روس‌ها را شکست دهد.
کد مطلب : ۱۴۳۹۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.