۰
قدرت واقعی ما در نیمه دوم مشخص شد

اسلامی: همه تیم‌ها مقابل شیمیدر با انگیزه بازی می‌کنند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
اسلامی: همه تیم‌ها مقابل شیمیدر با انگیزه بازی می‌کنند
 به گزارش عصر تعادل، محمدرضا اسلامی در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و پدافند رعد دزفول گفت: بازی بسکتبال به فراخور طبیعت این ورزش نواسانات بسیار زیادی دارد و شما هیچ حریفی را نمی‌توانید دست کم بگیرید. فکر می‌کنم بچه‌های برابر پدافند از ابتدا بازی را کمی ساده گرفته بودند و یک نیمه طول کشید تا متوجه حساسیت بازی شوند. به هر حال در نیمه دوم به بازی برگشتیم و موفق بودیم.
 
انگیزه بالای حریفان شیمیدر
سرمربی شیمیدر با اظهار رضایت از عملکرد شاگردانش  اضافه کرد: به هرحال تیمی که در یک نیمه بالای 50 امتیاز می‌آورد، تیم توانمندی است. ما باید از اول این را نشان می‌دادیم و از ابتدای بازی با صلابت بازی می‌کردیم اما تیم مقابل هم شب بسیار خوبی داشت. اصولا همه تیم‌ها مقابل شیمیدر با انگیزه بسیار بالایی بازی می‌کنند. برخی حریفان ما فکر می‌کنند مقابل شیمیدر چیزی برای از دست دادن ندارند و تمام هنر خود را برابر ما به کار می‌بندند. پدافند هم امشب بازی بسیار خوبی انجام داد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم هم آن‌ها مستدام باشند هم ما بتوانیم روز به روز به شرایط آرمانی خود نزدیک شویم.
 
غیبت بازیکنان پدافند
اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت برخی بازیکنان تیم پدافند روی روند بازی این تیم تاثیرگذار بود؟ توضیح داد: به نظر من بازیکنانی که جایگزین مهره‌های غایب پدافند در این دیدار شدند به مراتب آمار بهتری نسبت به آن‌ها داشتند. بله آن‌ها امروز بیگی را نداشتند اما اگر برگه آمار را نگاه کنید متوجه می‌شوید سنتر پدافند امروز از دو بازی گذشته بیگی آمار بهتری داشته است. فکر می‌کنم بازیکنان پیرامونی آن‌ها هم چنین وضعی داشتند و نسبت به بازیکنانی که امروز در ترکیب حریف قرار نداشتند، عملکرد بهتری  از خود به نمایش گذاشتند. پدافند تیم همگون و یکدستی دارد و همه بازیکنانش در یک سطح قرار دارد.
 
سرمربی شیمیدر ادامه داد: من از بچه‌ها تشکر می‌کنم که در نیمه دوم قدرت واقعی شیمیدر را نشان دادند. قطعا نقاط ضعف زیادی داریم و فاصله زیادی هم تا تیم آرمانی خود داریم که رفته رفته به آن نزدیک می‌شویم.
 
تقدیر از 9 تیم حاضر در سوپرلیگ
اسلامی درباره اوضاع سوپرلیگ هم گفت: لیگ از ابتدا دستخوش مشکلات متعددی شد. شما دیدید تیمی مثل دانشگاه آزاد بعد از 20 سال تیم‌داری، لحظه آخر منحل می‌شود. این اتفاق برای دیگر باشگاه‌های ریشه‌دار مانند مهرام که در بسکتبال صاحب سرمایه است، در آخرین لحظات از حضور در لیگ انصراف می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود بازیکنان تا دقیقه 90 سرگردان باشند و دست و دلشان به تمرین نرود. با این حال و با وجود این اوضاع اقتصادی حضور همین تیم‌ها هم غنیمت است. امیدوارم تیم شهرداری تبریز هم به سوپرلیگ اضافه شود. فکر می‌کنم حضور همین 9 تیم در سوپرلیگ با وجود این معضلات، جای تقدیر دارد.
 
انتهای پیام//
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۰۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.