۰

موبایل منعطف سامسونگ شگفتی سازی می کند؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
موبایل منعطف سامسونگ شگفتی سازی می کند؟
کمپانی سامسونگ امروز به صورت رسمی اعلام کرد که موبایل منعطف سامسونگ، حداقل در مقیاس یک میلیون عدد فروش خواهد داشت و با این اوصاف، فروش فوق ­العاده ­ای را کسب خواهد کرد.
سامسونگ این روزها سخت مشغول تحول در زمینه گوشی­ های هوشمند خود است و جای تعجب نیست که هر روز خبرهای جالبی از این برند کره­ ای به گوش می­رسد. امروز سامسونگ با اعلام حداقل یک میلیون فروش برای این گوشی هوشمند در آینده، تمام نگاه ­ها را سمت خود کشاند.
موبایل منعطف سامسونگ در بسیاری از موارد قابلیت استفاده به عنوان یک تبلت را دارد. در حالت تمام­ صفحه، موبایل منعطف سامسونگ صفحه نمایش 7.3 اینچی دارد و در کمترین حالت ممکن یک موبایل 4.6 اینچی را شاهد خواهیم بود. سامسونگ هنوز قیمت این محصول را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما به نظر می ­رسد با یک گوشی گران ­قیمت یا بهتر بگوییم گران­ترین گوشی هوشمند تاریخ سامسونگ روبه ­رو هستیم.
نکته جالب در این میان، سیاست سامسونگ در مورد ساخت این محصول است. سامسونگ با عرضه این محصول سعی دارد کاربران را شگفت ­زده کند و هیچ­گاه قصد نخواهد داشت موبایل منعطف سامسونگ را جایگزین گوشی­ های سری اس و سری نوت این برند پرطرفدار کند.


کمپانی سامسونگ در مورد ویژگی­ های این محصول تا کنون خبری منتشر نکرده است اما مدتی پیش به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرد که اولین موبایل منعطف سامسونگ با گوشی موبایل FlexPai تفاوت­ های بسیاری خواهد داشت و بزرگ ­ترین تفاوت میان این دو نسخه را باید رابط کاربری منحصر به فرد این دستگاه دانست. سامسونگ چند روز پیش این موضوع را تایید کرد که قصد ساخت این رابط کاربری منحصر به فرد را دارد. سامسونگ در این مسیر با گوگل همکاری ویژه ­ای خواهد داشت.
شاید دانستن قیمت اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا، معیار خوبی برای حدس زدن قیمت این محصول سامسونگ باشد. اولین گوشی هوشمند منعطف با قیمتی در حدود 1300 دلار روانه بازار فروش شده و بدون شک موبایل منعطف سامسونگ از این محصول گران ­تر خواهد بود. حال باید دید سامسونگ برای افزایش فروش این محصول چه تدابیری خواهد اندیشید.
با توجه به شایعات موجود، موبایل منعطف سامسونگ در سال آینده وارد بازار فروش شده و باید دید چه استقبالی از این سبک گوشی موبایل خواهد شد، اما بدون شک این گوشی هوشمند نمی­ تواند جای پرچمداران فوق حرفه­ ای این برند کره ­ای را برای کاربران پر کند و فروش این محصول را باید مدیون ابتکار سامسونگ در بخش صفحه نمایش دانست.
کد مطلب : ۱۴۴۰۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.