۰

پربازدیدترین های یوتیوب چه مطالبی هستند؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
پربازدیدترین های یوتیوب چه مطالبی هستند؟
شکی نیست که یکی از مزیت های یوتیوب این است که کاربران به مجموعه وسیعی از ویدئوهای مربوط به ترفندها دسترسی دارند. واقعا این موضوعی ارزشمند است که فردی در گوشه ای از دنیا بخشی از وقت خود را به تولید یک ویدئو اختصاص و ترفندهای مختلفی را در این ویدئوها به مخاطبان خود آموزش می دهد. این آموزش ها و ترفندها موضوعات مختلفی دارند و از این بین می توانیم به نحوه درست یک قهوه خوش طعم ، تعمیر یک درب خراب در منزل یا حتی شیوه یادگیری سریع اشاره کنیم.
نظرسنجی در مورد پربازدیدترین های یوتیوب
جالب اینکه تولیدکنندگان محتوا در این زمینه خلاقیت هم دارند و بعضی اوقات ترفندهای مخصوص به خود را به کاربران آموزش می دهند. در حالی که ویدئوهای مرتبط به گربه ها و موسیقی از محبوبیت بالایی در این سرویس برخوردار هستند ، گزارش ها نشان می دهد که بخش عظیمی از کاربران به دنبال ویدئوهای ترفند و آموزش در بین محتواهای یوتیوب هستند. نظرسنجی جالبی بین 4600 آمریکایی در بین ماه های مه و ژوئن برگزار شد که نتایج آن این هفته به دست ما رسیده است.
آمار شگفت انگیز در مورد ویدئوهای یوتیوب
در این آمار حدود 87 درصد کاربران محتواهای آموزشی و ترفند این شبکه را مفید یافته اند و ویدئوها توانسته اند آنها را در بخش مربوط یاری کنند. این آمار همچنین میانگین سنی کاربرانی که به دنبال محتواهای ترفند و آموزشی بوده اند را بین سن 18 تا 29 سال تعیین کرده اند. البته در این بین کاربرانی هم بوده اند که سنی بالای 65 سال یا حتی بیشتر هم داشته اند. هنوز مشخص نیست که چه تعداد محتوای ترفند و آموزشی در شبکه یوتیوب وجود دارد ولی چند سال پیش این کمپانی تعداد ویدئوهای موجود را بالای 135 میلیون اعلام کرده است.
لیست پربازدیدترین های یوتیوب
خبری اخیرا اعلام شده که نشان می دهد این یوتیوب قصد دارد حدود 20 میلیون روی محتواهای آموزشی سرمایه گذاری کند و در این بین تصمیم دارد از بهترین تولیدکننده های محتوا بهره ببرد. از ویدئوهای پربازدید محتوای آموزشی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
– چگونه یک کراوات را گره بزنیم
– چگونه معکب روبیک را حل کنیم
– چگونه یک کیک درست کنیم
کد مطلب : ۱۴۴۰۹۳
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.