۰

هدیه کریسمس سامسونگ برای مالکین گوشی های پرچمدار

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
هدیه کریسمس سامسونگ برای مالکین گوشی های پرچمدار
اگر دارای این دستگاه پرچمدار سامسونگ هستید، به روز رسانی اندروید پای برای گوشی شما نزدیک است. شاید تعجب کنید که چرا این اندروید در مقایسه با شرکتهایی مانند اسنشال که اندروید 9 را برای گوشی خود عرضه کرده اند، عرضه نشده است. اما اکنون سامسونگ تائید کرده است که برنامه زمانی ارائه اندروید پای برای این دو گوشی نزدیک است.
هدیه کریسمس سامسونگ ارائه اندروید پای در گوشی S9
سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود همزمان با ارائه اطلاعاتی در مورد گوشی های تاشوی خود، نشان داد که زمان ارائه اندروید پای برای این گوشی های پرچمدار نیز نزدیک است. این به این معنی است که کاربران باید چند ماه آینده منتظر دریافت این به روز رسانی باشند. پیش از این نیز سامسونگ اعلام کرده بود که انتظار نمی رود که نسخه فاینال برنامه اندروید 9 را تا پیش از اوایل سال آینده رونمایی کند.
از مهم ترین ویژگی هایی که گوشی با ارتقا به اندروید 9 آن را به دست خواهند آورد می توان به ویژگی های جدیدی اشاره کرد که به طور آزمایشی برای برخی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته ‌است، می‌توان به بهبود رابط کاربری، قابلیت digital wellbeing یا سلامت دیجیتال، باتری انطباقی، روشنایی خودکار و تطبیقی با نور محیط و چرخش صفحه به ‌صورت دستی اشاره کرد.
چه تغییراتی در اندروید پای سامسونگ شاهد هستیم؟
انتظار داریم که در به روز رسانی جدید اندروید پای در گوشی های هوشمند سامسونگ با تغییرات چشمگیری در زمینه رابط‌ کاربری مواجه شویم. همچنین در این نسخه از رابط ‌کاربری سامسونگ، ژست‌ حرکتی جدیدی برای بازگشت به صفحه‌ اصلی و صفحه قبل یا حتی دسترسی به برنامه‌های در حال اجرا وجود دارد. ضمن اینکه این کمپانی رابط‌ کاربری Samsung Exprience را برای گوشی‌ های هوشمند با صفحه ‌نمایش بزرگ بهینه‌ کرده ‌اند.
خبر خوب اینکه نسخه بتای این به روزرسانی از ماه جاری به تدریج آغاز می شود و برای تمام کاربران ارسال خواهد شد. دیگر کاربرانی که علاقه مند به دانستن تاریخ ارائه اندروید پای برای گوشی های خود هستند، نیز می توانند با مراجعه به سایت سامسونگ از این تاریخ مطلع شوند.
در این گزارش فعلا نامی از دستگاه های قدیمی تر سامسونگ مانند گلکسی S8 یا نوت 8 ذکر نشده است، اما با توجه به اینکه هنوز دستگاه های نسبتا جدیدی محسوب می شوند، انتظار داریم که سامسونگ برای آنها نیز به روز رسانی اندروید پای را به زودی ارائه کند.
کد مطلب : ۱۴۴۰۹۵
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.