۰

با گوشی ارزان قیمت سامسونگ در بازار ایران آشنا شوید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
با گوشی ارزان قیمت سامسونگ در بازار ایران آشنا شوید
گلکسی J2؛ گوشی هوشمند ارزان­ قیمت سامسونگ موجود در بازار
بدون شک زمانی که صحبت از خرید یک گوشی هوشمند ارزان ­قیمت می­شود، باید سراغ گوشی­ های قدیمی تر در بازار رفت. در این میان گوشی هوشمند گلکسی J2 یک انتخاب بسیار خوب در بازار این روزهای موبایل تلقی می ­شود. این گوشی هوشمند که حدود 3سال پیش وارد بازار فروش شد، از اندروید 5.1 بهره می­ برد. سامسونگ این گوشی هوشمند را با صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 540 در 960 روانه بازار کرده است که از پنل سوپرآمولد بهره می ­برد.
موبایل ارزان قیمت سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟
این گوشی هوشمند که از معدود موبایل ­های با صفحه نمایش کمتر از 5اینچ محسوب می ­شود، از پردازنده 28 نانومتری اگزینوس بهره می ­برد. این پردازنده 4 هسته ­ای دارای فرکانس 1.3 است. سامسونگ این گوشی ارزان ­قیمت را با رم نرم ­افزاری یک گیگابایتی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی روانه بازار می­ کند. همچنین امکان افزایش حافظه این گوشی هوشمند تا 256 گیگابایت وجود دارد.
به طور کلی از این گوشی موبایل نباید انتظار زیادی داشت و باید آن را در حد یک خرید خوب برای قیمتی در حدود یک میلیون و 600هزار تومان در نظر گرفت. در بخش دوربین نیز شرایط کاملا عادی است و سامسونگ این گوشی هوشمند را با لنزهای 5 و 2 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می ­دهد.
این گوشی هوشمند در بخش باتری عملکرد بهتری در مقایسه با رقبای خود دارد و سامسونگ باتری 2000 میلی ­آمپری را برای این محصول در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند با داشتن بدنه پلاستیکی، برای افرادی که به خرید گوشی با وزن کم علاقه دارند، گزینه مناسبی به نظر می­ آید.
با بررسی کلی در مورد این محصول سامسونگ باید این موضوع را در نظر گرفت که گوشی ارزان­ قیمت سامسونگ یک انتخاب خوب با شرایط فعلی بازار محسوب می­ شود اما در مقایسه با گوشی ­های گران ­قیمت­ تر توانایی خاصی ندارد.
کد مطلب : ۱۴۴۰۹۷
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.