۰
زوج هری کین از لالیگا می‌آید

ماکسی گومز در رادار تاتنهام!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳
ماکسی گومز در رادار تاتنهام!
به گزارش عصر تعادل به نقل از روزنامه پرتیراژ ال‌پایس اسپانیا، تیم تاتنهام اسپرز که در فصل جدید لیگ برتر جزیره هیچ خریدی نداشت، قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن را برای تقویت خود جذب کند.
 
به نوشته ال‌‍پایس، ماکسی گومز مهاجم اروگوئه‌ای و ملی‌پوش تیم سلتاویگوی اسپانیا که عملکرده خیره‌کننده‌ای در این تیم داشته و 6 گل در 5 مسابقه برای سلتا به ثمر رسانده، به شدت مورد توجه مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام قرار گرفته است.
 
در بخش دیگری از این گزارش به قیمت گومز اشاره و نوشته شده: قیمت  این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت معادل 30 میلیون یورو است و در حالی تاتنهامی‌ها به دنبال این مهاجم‌اند که هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس در نوک خط حمله این تیم جایگاه ثابتی دارد و به نظر نمی‌رسد کین از  تاتنهام جدا شود.
 
غیر از تاتنهام، وستهام یونایتد، دیگر تیم لندنی لیگ جزیره هم از مشتریان ماکسی گومز است. باید منتظر نقل و انتقالات زمستانی ماند و دید رقابت تیم‌های شمالی و جنوبی لندن برای جذب این ستاره به کجا می‌رسد و اصلا تیم سلتاویگو ستاره خود را به جزیره می‌فرستد یا برنامه دیگری برای او دارد.
کد مطلب : ۱۴۴۱۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.