۰
علی‌رغم شکایت استقلال به CAS

سوپرجام بی سر و صدا به پرسپولیس داده شد!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
سوپرجام بی سر و صدا به پرسپولیس داده شد!
به گزارش عصر تعادل از تابستان اخیر موضوع سوپرجام که قرار بود بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود، محل مناقشه بین دو باشگاه سرخابی و همچنین سازمان لیگ فوتبال ایران بود. حتی پای دیگر نهادهای فوتبال نیز به میان آمد اما در نهایت سازمان لیگ به همراه کمیته استیناف پرسپولیس را قهرمان سوپرجام دانستند اما عدم تحویل جام به قرمزها بار دیگر حواشی را به دنبال داشت. طبق اعلام این سازمان قرار بر این شد که پس از ماه محرم و صفر جام قهرمانی تحویل پرسپولیس شود و اینطور برداشت شد که گویی قرار است جشن قهرمانی برگزار شود اما سرانجام این سازمان بدون برگزاری مراسمی سوپرجام را به سرخ ها اهدا کرد.
 
مسئولان سازمان لیگ در شرایطی این کار را انجام دادند که در این جلسه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس، کریم باقری مربی سرخ ها و سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم در جلسه حضور داشتند.
 
همچنین جام قهرمانی جدیدی به سرخ ها رسید که طراحی به خصوصی دارد و شبیه به جام حذفی آلمان است.
 
البته در این میان استقلالی ها معتقدند با توجه به شکایت آن ها به دادگاه عالی ورزش، سازمان لیگ نباید سوپرجام را به پرسپولیس بدهد اما در بیانیه این سازمان اعلام شده که دادگاه CAS هر رای مخالفی با رای نهادهای داخلی بدهد، لازم الاجرا خواهد بود و به عبارتی پرسپولیس «فعلا» قهرمان سوپرجام است.
کد مطلب : ۱۴۴۱۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.