۰
هفته سوم سوپرلیگ

سربازها در چاه نفت افتادند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹
سربازها در چاه نفت افتادند
 
 
به گزارش عصر تعادل، دیدار تیم‌های نیروی زمینی ارتش و پالایش نفت آبادان ساعت 17 امروز در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.
 
 دو تیم اوضاع متفاوتی در جدول رده‌بندی داشتند. نیروی زمینی با سه شکست در قعر جدول با آویژه صنعت پارسا رقابت می‌کرد. آن‌ها سعی داشتند دست کم نمایش خوبی برابر نفت مدعی داشته باشند که این اتفاق هم افتاد.
 
نیروی زمینی با درخشش ستاره خود علیار نجفی موفق شد در کوارتر نخست به برتری 13 بر 9 برسد اما شاگردان حماد سامری در وقت دوم به بازی برگشتند و وقت  با برتری 19 بر 10 در این کوارتر، در مجموع 28 بر 23 برنده به رختکن بروند.
 
در کوارتر سوم نفت نمایش ممتازی نسبت به حریف جوان خود انجام داد. حضور محمد حسن‌زاده و موسی نبی‌پور به ترتیب در پست‌های چهار و پنج نفت کار را برای بازیکنان کم تجربه و جوان نیروی زمینی سخت کرده بود تا نفت در پایان این کوارتر بر 27 بر 14 برسد و در مجموع 55 بر 37 تیم برتر میدان باشد.
 
نیروی زمینی که چیزی برای از دست دادن نداشت در وقت چهارم براای جبران مافات به میدان آمد. بازی موثر نجفی در کنار مهران رضایی و رضا رنجبر کار شاگردان سامری را دشوار کرده بود. نفت در وقت چهارم مهدی مرادی نسب را به جای نبی‌پور در پست پنج خود می‌دید. سعید داورپناه و وحید حاجیان هم از ابتدا این وقت در زمین حضور داشتند. نیروی زمینی در کوارتر چهارم رو به بازی پیرامونی آورد که دست بر قضا چندبار هم با پرتاب‌های خوب پیام کیانی و واحدی به امتیاز رسید اما تجربه نفتی‌‌ها به کمک این تیم س آمد تا نفت هم با این پیروزی از سه بازی خود صاحب 6 امتیاز شود.
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.