۰

اپل نیروهای کوآلکوم را می‌قاپد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
اپل نیروهای کوآلکوم را می‌قاپد
به گزارش عصر تعادل، بلومبرگ در مقاله‌ای خبر داد اپل این ماه 10 فرصت شغلی در سن دیه گوی کالیفرنیا، دقیقاً جایی که کوآلکوم دفتر دارد؛ فهرست کرده است. این اولین بار است که اپل فرصت‌های شغلی در رده تراشه ساز را بیخ گوش کوآلکوم در استراتژی نیروی انسانی خود قرار داده است.
اپل همچنین قصد ایجاد دفتر منطقه‌ای برای بخش تراشه تعریف کرده که نشان می‌دهد این کمپانی با تجربه تلخی که با کوآلکوم داشته، می‌خواهد در این زمینه مستقل شود و حالا با پیشنهاد‌های اغواء کننده قصد دارد مهندسان کوآلکوم را به‌سوی خود جلب کند.
هرچند اپل سالها طراحی و ساخت برخی از تراشه‌های خود را بر عهده داشته، اما حالا با توسعه دفتر منطقه‌ای می‌تواند نیروهای تراشه ساز از اینتل، AMD و سایرین را نیز به تیم خود پیوند زند.
اپل به‌طور کامل کوآلکوم را کنار گذشته و حالا برای توسعه 5 جی به‌شدت به اینتل متکی شده و این در حالی است که اینتل از قافله توسعه فنی عقب‌افتاده و پرفورمنس مودم‌های جدیدش مشکل دارد.
یکی از موارد حقوقی کوآلکوم علیه اپل این است که اپل و اینتل علیه کوالکوم متحد شده‌اند و حالا قاپیدن مهندسان مودم ساز کوآلکوم توسط اپل می‌تواند روابط شان را وخیم‌تر کند.
کد مطلب : ۱۴۴۱۶۷
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.