۰
بازی با فیلیپین تودست‌تر است

جمشیدی: مصدوم نیستم / می‌توانم در پست 4 هم به تیم ملی کمک کنم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
جمشیدی: مصدوم نیستم / می‌توانم در پست 4 هم به تیم ملی کمک کنم
محمد جمشیدی در گفت‌وگو با عصر  تعادل و درباره لحظات پایانی دیدار شیمیدر و ذوب آهن که منجر به آسیب‌دیدگی‌اش شد، اظهار کرد: خدارا شکر اتفاق خاصی در آن صحنه نیفتاد. البته آن لحظه من خطا نکردم و بازیکن حریف به زانوی من ضربه زد اما همانطور که ما اشتباه می‌کنیم، داوران هم دچار اشتباه می‌شوند. به هرحال خدا را شکر می‌کنم که حالا اوضاع خوبی دارم و با آمادگی تیم ملی را همراهی می‌کنم.
 
او درباره شروع بسیار بد شیمیدر در دیدار برابر ذوب آهن توضیح داد: بله ما بد شروع کردیم اما صرف‌نظر از بازی نه چندان خوب ما در وقت  نخست شما اگر به برگه آمار نگاه کنید متوجه آمار خیره‌کننده ذوب‌آهن هم می‌شوید. فکر می‌کنم آن‌ها در کوارتر اول صد در صد سه امتیازی موفق به ما زدند! شوت‌‍‌های عجیب و غریب آن‌ها به ثمر می‌نشست و برنامه‌های ما در حمله به نتیجه نمی‌رسید.
 
جمشیدی اضافه کرد: ولی شما در نیمه دوم دیدید که تیم ما تیمی نبود که در کوارتر نخست به میدان رفت. هرچه از زمان بازی می‌گذشت، اتفاقات بهتری در بازی می‌افتاد. خدا را شکر که توانستیم با دفاع بسیار خوبی که داشتیم بازی را بگیریم. ما در کوارتر نخست 28 امتیاز به  ذوب آهن دادیم ولی در سه کوارتر بعدی ذوبی‌ها سرجمع 26 امتیاز از ما گرفتند. این آمار نشان از دفاع خوب ما دارد و فکر می‌کنم ما با دفاع خوب و منسجم خود در این دیدار حساس به برتری رسیدیم.
 
فوروارد ملی‌پوش ذوب‌آهن درباره پنجره پنجم انتخابی جام جهانی هم گفت: دو بازی بسیار سخت و مهم برابر استرالیا و فیلیپین پیش رو داریم. انشاالله اتفاقات خوبی برای تیم ملی می‌افتد و ما هم سربلند از این دیدارها بیرون می‌آییم.
 
بازیکن پست سه تیم ملی بکستبال در پاسخ به این پرسش که با وجود دعوت نشدن ارسلان کاظمی و خداحافظی اوشین ساهاکیان، امکان دارد کادر فنی تیم ملی در دو دیدار آینده در پست چهار هم از شما بازی بگیرد؟ تصریح کرد: من توانایی بازی در پست چهار را هم دارم. خود آقای شاهین‌طبع هم از نخستین مربیانی بود که در پست فوروارد قدرتی از من بازی گرفت. به عنوان بازیکن تیم ملی در هر پستی که از من بازی گرفته شود با تمام وجود بازی خواهم کرد.
 
او همچنین درباره این‌که به نظر دیدار با فیلیپین حتی از بازی با استرالیا هم برای تیم ایران مهم‌تر است گفت: خب همانطور که همه می‌دانیم استرالیا شرایط خاصی دارد. فکر می‌کنم بازی با فیلیپین برای ما اصطلاحاً تو دست‌تر است. به هرحال امیدوارم آنجا نتیجه بسیار خوبی بگیریم.
 
انتهای پیام///
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.