۰
مشکل نیروی زمینی کم‌تجربگی و تحلیل قوای بدنی است

علیار: آرام آرام به تیم ملی می‌رسم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
علیار: آرام آرام به تیم ملی می‌رسم
علیار نجفی پس از دیدار تیم‌های نیروی زمینی وپالایش نفت آبادان در هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال ایران که با شکست 74 بر 61 نیروی زمینی توام شد، به بسکتبال کلاب گفت: بازی خوبی بود ولی از آنجا که تیم ما بسیار جوان است، در چنین بازی‌هایی کوارترهای سوم و چهارم از نظر بدنی کم می‌آوریم. آن‌هم مقابل تیم‌های پرمهره مثل پالایش نفت آبادان، شیمیدر و پتروشیمی بندرامام که تا حدودی طبیعی است.
 
نجفی در پاسخ به این پرسش که به این ترتیب مشکل تیم‌تان را آمادگی بدنی بازیکنان می‌دانید؟ توضیح داد: دقیقا همینطور است. مشکل  اصلی ما افت قوای بدنی و تحلیل بازیکنان در دقایق پایانی است وگرنه شما بازی‌های ما را از هفته اول دیدید و می‌توانید درباره آن‌ها قضاوت کنید. مساله بعدی ما هم البته کم تجربگی بازیکنان است. جوان بازیکنان نیروی زمینی هم مزید بر علت شده تا در نتیجه‌گیری چندان موفق نباشیم.
 
او درباره عملکرد خودش در دیدار با پالایش نفت آبادان که آمارش نسبت به بازی‌های گذشته ضعیف‌تر بود، اظهار کرد: این موضوع را قبول دارم اما در بازی‌های سنگین، فشار زیادی به بازیکن می‌آید و طبیعی است که نتواند همیشه یکنواخت بازی کند و عملکردش نوساناتی داشته باشد.
 
بازیکن نیروی زمینی همچنین درباره فشار حریفان روی او توضیح داد: به هر حال تیم‌های بزرگ همیشه آنالیز خوبی از حریفان خود دارند و نقاط ضعف و قوت رقبا را در جریان بازی و پیش از آن مشخص می‌کنند. فکر می‌کنم نفت هم آنالیز خوبی از تیم ما داشت و این یکی از عوامل پیروزی آبادانی‌ها در این دیدار بود.
 
نجفی همچنین درباره این‌که آیا به تیم ملی هم فکر می‌کند گفت: باید خیلی بیشتر از این تلاش کنم و آرام آرام به تیم ملی برسم. هرکسی بالاخره در یک زمان به آنچه می‌خواهد می‌رسد.
 
انتهای پیام///
 
https://t.me/Fiba_club
کد مطلب : ۱۴۴۱۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.