۰
تکرار کابوس جنگ جهانی دوم و جام جهانی بیست و یکم

آلمان به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرد!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
آلمان به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرد!
به گزارش عصر تعادل، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، دیشب تیم ملی فوتبال هلند در رتردام با نتیجه 2 بر صفر مقابل فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018 به پیروزی رسید. با شکست فرانسه از هلند، حضور آلمان در قعر جدول گروه A لیگ ملت‌های اروپا قطعی شد تا کابوس آلمان پس از حذف از جام جهانی همچنان ادامه یابد.
 
آلمان البته یک بازی دیگر پیش رو دارد و باید دوشنبه از هلند میزبانی کند اما هر نتیجه‌ای در این بازی به دست بیاید، تاثیری در رتبه مانشافت نخواهد داشت و آلمان‌ها به هر ترتیب با قرار گرفتن در قعر گروه نخست به دسته دوم لیگ اروپا سقوط خواهند کرد.
 
شاگردان یواخیم لوو، چند ماه پیش و در جریان جام جهانی فوتبال 2018 روسیه هم با قرار گرفتن در قعر گروه خود و شکست از مکزیک و کره جنوبی، برای نخستین بار از سال 1938 تا کنون در مرحله مقدماتی جام  جهانی حذف شدند!
 
پیش از آلمان سقوط تیم‌های لهستان و ایسلند هم به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا قطعی شده بود و از بین تیم‌های انگلیس و کرواسی، یک تیم دیگر هم به این جمع اضافه خواهد شد.  
کد مطلب : ۱۴۴۱۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.