۰
ترافیک تهران باعث برهم خوردن تمرکزمان شد!

آرن:  تیم ملی با سجاد و بدون او زمین تا آسمان تفاوت دارد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
آرن:  تیم ملی با سجاد و بدون او زمین تا آسمان تفاوت دارد
 آرن داودی پس از دیدار  تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی و پالایش نفت آبادان که با برتری آبادانی‌ها توام شد، به بسکتبال کلاب گفت: متاسفانه چند بازیکن تیم ما این هفته دچار سرماخوردگی شدند. خود  من هم به همین دلیل سه روز تمرین نکردم و حتی دیروز هم نتوانستم با بچه‌ها در تمرینات حتی شوت بزنم!
 
گارد راس پالایش نفت آبادان ادامه داد: گذشته از این، ما در راه هتل به تالار بسکتبال آزادی با ترافیک سنگینی روبرو شدیم و تنها 2 دقیقه مانده به پایان بازی قبلی ( دیدار شیمیدر و ذوب آهن) خودمان را به سالن رساندیم! همین موضوع باعث شد در ابتدای بازی تمرکز لازم را نداشته باشیم. در ادامه اما جریان مسابقه را تغییر دادیم و خدا را شکر که برنده شدیم.
 
گارد تیم ملی بسکتبال ایران درباره پنجره پنجم انتخابی جام جهانی هم توضیح داد: امیدوارم تیم ملی هرچه سریعتر جمع شود و تمرینات‌مان را آغاز کنیم  تا به وضع آرمانی برسیم و بتوانیم برابر تیم‌های قدرتمند استرالیا و فیلیپین نمایش خوب و قابل قبولی ارائه دهیم.
 
داودی در پاسخ به این پرسش که با وجود غیبت سجاد مشایخی، فشار روی شما در پنجره پنجم زیاد نمی‌شود؟ توضیح داد: من تازه متوجه مصدومیت سجاد شدم و از جزئیات آسیب‌دیدگی او خبر ندارم.
 
او پس از آنکه متوجه میزان مصدومیت مشایخی و غیبت قطعی این بازیکن در پنجره پنجم شد، گفت: امیدوارم آسیب‌دیدگی سجاد اینطور که شما می‌گویید نباشد. تیم ملی با سجاد و بدون او زمین تا آسمان تفاوت می‌کند. ما زمان داریم و امیدوارم او هفته آینده با ما تمرین کند و برای مسابقات مهم پیش رو آماده شود.  
 
انتهای پیام///
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.