۰

سرمربی تیم فوتبال پیکان: همه می‌دانیم پرسپولیس و برانکو چه خدماتی به فوتبال ایران کردند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: بعد از اینکه یک ماه بازی نکردیم پس از آن سه بازی انجام دادیم که نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم آنچه ما را التیام می‌دهد بازی خوب مقابل یک تیم خوب است تا بتوانیم یک امتیاز بگیریم.
وی درباره اینکه پرسپولیس چند مصدوم و غایب در بازی فردا دارد و این مساله به سود شما خواهد بود یا به ضررتان اظهار داشت: این مساله شاید برای پرسپولیس کار را راحت‌تر کرده باشد، اما برای ما کار سخت‌تر است. پرسپولیس تیمی است که نزدیک به سه سال در کنار هم بودند و ثبات زیادی دارد. این تیم با شایستگی زیاد به فینال آسیا رفته و در ترکیب یازده نفره فردا هشت نفر در فینال آسیا حضور داشتند و شاید فقط پنج روز باشد که تمرین نکردند، اما همه می‌دانیم که پرسپولیس و برانکو چه خدماتی به فوتبال ایران کردند و با یک بازی نمی‌شود آن‌ها را محک زد. من روز گذشته به بازیکنانم گفتم که مسئولیت داریم و باید به مسئولیتمان عمل کنیم و به همین دلیل با همه وجود بازی شرافتمندانه انجام می‌دهیم تا پیروز بازی باشیم. 
جلالی در مورد رفتار مربی تیم ملی با یکی از خبرنگاران رفتار بدی کرده و اینکه چشم‌آبی‌ها کارهایی را در فوتبالمان می‌کنند که کام هواداران را تلخ کرده است اظهار داشت: واقعیت این است که در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. این صحنه‌ها را دیدم و آنچه در وجودم تحریک شد غرور ملی بود و ناراحت شدم. اما خود شما این شرایط را ایجاد کردید اگر کسی حرفی می‌زد به آن امان نمی‌دادید و با منتقدان برخورد می‌کردید. همه ما یکی هستیم من مربی هستم دیگری بازیکن است و شما رسانه. همه فوتبال را دوست داریم وکارهای و مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهیم و همه دوست داریم که فوتبال ملی رشد کند و همه از این بابت خوشحال می‌شویم و در کنارش از آن هم منتفع می‌شویم. 
وی افزود: اعتقادم این است که رسانه‌ها گروهی درست کنند و عملکرد خودتان را ارزیابی کنید و فعالیت این مدت خود را آسیب شناسی کنید. آنچه الان به وجود آمده حاصل کار خودتان است ببخشید اینطوری می‌گویم، اما این یک واقعیت محض است. 
جلالی در باره اینکه دستیار کارلوس کی‌روش علیه حمید استیلی صحبت‌های زیادی کرده بود و جواب شما به این مسائل چیست اظهار داشت: همه ما عضو یک خانواده به نام خانواده فوتبال هستیم و واقعا از این چیزها دلگیر می‌شوم کانون مربیان را پس از ۱۴ سال رها کردم و فکر می‌کنید چرا این کار را انجام دادم؟ شما نیروهای خودتان را دلسرد کردید و کسانی را که با شما بودند را دلسرد کردید، اما من همه چیز را گردن شما نمی‌اندازم اگر دستگاه فوتبال و ورزش ما ضعیف شده این است که به صورت کاذب به یکی بال و پر دادید خدمات خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند دیده شده و در تاریخ ثبت می‌شود. همانطور که خیلی از کشورها مربی خارجی دارند و ا. ز. کنارش بهره می‌برند، اما همه چیز کنترل شده است الان هم روز قبل از بازی مهم است و من می‌خواهم تمرکزم را روی بازی فردا بگذارم چرا که شاید از کلمات من موج درست شود و مدت‌هاست که دوست ندارم وارد این جریان شوم. چون می‌دانم که همه این موارد پوچ است می‌دانم شما آزرده هستید و همه ما بابت ا. تفاقات رخ داده آزرده خاطریم. 
وی در مورد اینکه کی‌روش گفته است من نمی‌توانم به آزادی بیایم، زیرا لیدرها تهدیدم کرده‌اند و نظر شما در این باره چیست گفت: من نمی‌دانم چه بگویم اگر روزی فضای مناسب‌تری باشد صحبت‌های زیادی در این مورد دارم اواخر آذر ماه یک سخنرانی در مورد قدرت نرم و فوتبال دارم این سخنرانی من شاید ۱۵ دقیقه بیشتر طول نکشد، اما از شما درخواست می‌کنم که بیایید و آن را گوش دهید شاید جواب خیلی از سوال‌هایتان در آن باشد. 
سرمربی پیکان درباره اینکه به نظر شما مدیریت فدراسیون در کنترل کی‌روش موفق بوده یا نه گفت: من الان نمی‌خواهم درمورد این مساله صحبت کنم اکنون یک روز قبل از بازی مهم است من در این مورد حرف دارم، اما الان موقعیت مناسبی نیست.
جلالی در مورد اینکه شایعه شده شیری به خاطر پرسپولیش در بازی با پارس جنوبی اخراج شد و علیه او هجمه به راه افتاد گفت: اگر شما با مهدی یکی دو هفته زندگی کنید می‌بینید که چقدر این بچه خالص و باشخصیت است. روحیه فداکارانه‌ای دارد هیچکدام از این مسایل درست نیست شاید من به خاطر اینکه او را در این بازی ندارم ناراحتم، اما از اینکه او نیست به خاطر خودش خوشحالم، چون اگر روز بدش بود باز هم هزار مشکل مثل همین مشکل پیش می‌آمد و اگر روز خوبش بود و یاگل می‌زد نمی‌دانست چه باید بگوید و چه رفتاری انجام دهد. در بازی با پارس جنوبی همه ما فکر می‌کردیم بازی بعدی ما با فولاد خوزستان است.
کد مطلب : ۱۴۴۲۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.