۰
اعلام آرای انضباطی دیدار سایپا - پرسپولیس

مهربانی کمیته انضباطی فدراسیون با نایب قهرمان آسیا و خودروسازان!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
مهربانی کمیته انضباطی فدراسیون با نایب قهرمان آسیا و خودروسازان!
به گزارش عصر تعادل، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عصر امروز آرای انضباطی دیدار تیم‌های سایپا و پرسپپولس از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد. 

در رای کمیته انضباطی آمده است: دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه 5 آبان در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که از سوی محمد دایی مربی سایپا تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرمسئولانه و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد. 

شجاع خلیل زاده و رادو شوویج، بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل که از داخل زمین تا رختکن ادامه داشت، هر نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. تیم پرسپولیس تهران به خاطر فحاشی تماشاگرانش و پرتاب بطری به سمت داور به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تیم‌های سایپا و پرسپولیس مماشات زیادی کرده است. چرا که پس از گل تساوی تیم سایپا و در پایان این دیدار اتفاقاتی رخ داد که باعث درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر و ماموران حراست ورزشگاه تختی شد. ضمن اینکه علی دایی، سرمربی سایپا هم متهم شد که به صورت یکی از خبرنگاران کشیده زده است. که البته دایی این اتهام را تکذیب کرد. 

در این اوضاع و احوال به نظر می‌رسید احکامی مبنی بر محرومیت چند جلسه‌ای برخی بازیکنان و مربیان در این دیدار صادر خواهند شد اما کمیته انضباطی با توبیخ کتبی و جریمه نقدی سر و ته قضیه را هم آورد. بی‌گمان این برخورد با خاطیان به ضرر کمیته انضباطی تمام خواهد شد و به یقین این احکام با انتقاد بسیاری توام خواهد شد. 

انتهای پیام//


 
کد مطلب : ۱۴۴۲۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.