۰
اعتراف سرمربی کرواسی پس از شکست

دالیچ: جام جهانی خیلی زود به انگلیس برمی‌گردد!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
دالیچ: جام جهانی خیلی زود به انگلیس برمی‌گردد!
به گزارش عصر تعادل، زلاتکو دالیچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی گفت: دالیچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت: نخست به انگلیس برای بردی که شایسته‌اش بودند و صعودشان به جمع چهار تیم پایانی لیگ ملت‌ها، تبریک می گویم.

او درباره تیم کرواسی اظهار کرد: نیمه نخست اصلا خوب نبودیم و خوش شانس بودیم این نیمه با تساوی بدون گل تمام شد ولی در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم. ما چند موقعیت گلزنی داشتیم اما روی دو ضربه آزاد، گل خوردیم و در نهایت، نتیجه عادلانه بود زیرا اینها بخشی از بازی است. به تیم خودم افتخار می کنم و ناراحت نیستم. ما خوب بازی کردیم.
 
سرمربی کرواسی با تمجید از تیم جوان انگلیس ادامه داد: فکر می کنم انگلیس در جام جهانی هم نشان داد که انتظارات از این تیم بالا رفته است. انگلیس تیمی جوان و سرعتی است و این در فوتبال مدرن اهمیت زیادی دارد.
 
 
دالیچ همچنین درباره شعار انگلیسی‌ها در جام جهانی «جام به خانه برمی‌گردد» هم تاکید کرد: بله! جام  به خانه برمی‌گردد، خیلی زود!
 
کد مطلب : ۱۴۴۲۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.