۰
مقایسه هندبال بانوان و آقایان اشتباه است

کوهیان: امیدوارم بچه‌ها در ژاپن جانانه بجنگد/ نمی‌دانم چرا از پیشکسوتان نظرخواهی نمی‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
کوهیان: امیدوارم بچه‌ها در ژاپن جانانه بجنگد/ نمی‌دانم چرا از پیشکسوتان نظرخواهی نمی‌شود
پروانه کوهیان در گفت‌وگو با عصر تعادل اظهار کرد: متاسفانه تیم ایران در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفته است. تیم‌های استرالیا، نیوزلند، کره جنوبی و قزاقستان همگی از تیم‌های قدرتمند و صاحب سبک در هندبال محسوب می‌شوند و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که تیم ما برابر این قدرت‌ها برنده شود. البته انتظار ما این است که بچه‌ها با همه وجود برای هندبال بانوان ایران بجنگند.
 
او با انتقاد از برنامه‌های فدراسیون درباره تیم ملی بانوان گفت: از خانم نوری (نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال) گله‌مندم، چرا که حتی یک بار هم از پیشکسوتان هندبال بانوان دعوت نکرد و جلسه‌ای تشکیل نداد که در آن نظرات‌مان را بگوییم.
 
کوهیان درباره این‌که آیا ممکن است تیم بانوان ایران در بازی با قزاقستان نسبت به دیگر بازی‌ها بهتر بازی کند و آیا مقابل این تیم شانسی داریم؟ توضیح داد: ببنید من به قزاقستان رفته‌ام. آن‌ها بازیکان بسیار خوب با فیزیک مناسب و تکنیک بالایی دارند. نباید فکر کنیم قزاقستان حریف آسان‌تری نسبت به استرالیا، نیوزلند و کره جنوبی است.
 
کارشناس هندبال بانوان ایران اضافه کرد: امیدوارم مرضیه یوسف و تیم ایران در این مسابقات به آنچه می‌خواهند برسند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم اما معتقدم پس از جام ملت‌ها، برای موفقیت و اعتلا و پیشرفت هندبال بانوان کشورمان نیاز مبرمی به مربیان خارجی داریم. هرچند در کشورمان مربیان بسیار زحمتکشی داریم که با حداقل امکانات کار می‌کنند اما ما باید با علم روز جلو برویم.
 
کوهیان در پایان اضافه کرد: همه از تیم بانوان ما انتظار دارند مثل آقایان نتجه بگیرند ام این مقایسه اصلا درست نیست. امیدوارم با حضور مربیان خارجی و برگزاری لیگ منظم در آینده به اهداف خود نزدیک شویم. از صمیم قلب برای تیم ملی در ژاپن آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۲۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.