۰
شیخ‌ویسی «کاریوس» وطنی شد!

پیکان، پرسپولیس را نزدیکی‌های صدر جدول پیاده کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸
پیکان، پرسپولیس را نزدیکی‌های صدر جدول پیاده کرد
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت 16:15 عصر امروز در حالی به مصاف پیکان رفت که احمد نعمت اللهی و علیرضا بیرانوند را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشت. این دیدار با قضاوت مهدی مرجان‌زاده و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
 
پرسپولیس که به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا سه بازی از حریفان صدر جدولی خود عقب بود، پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا دوست داشت با پیروزی در این دیدار دوباره دل هوادران خود را به دست آورد اما نیمه نخست بازی چندان خوبی به نمایش نگذاشت.
 
پیکان دقیقه 42 در یکی از معدود حملات خود روی دروازه حریف با اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ موفق شد  با ضربه زمینی شاهین ثاقبی دروازه بوژدار رادوشویچ را باز کند. نیمه نخست با همین یک گل به سود شاگردان مجید جلالی تمام شد.
 
پرسپولیس در نیمه دوم برای رسیدن به گل فشار بیشتری روی دروازه حریف آورد و دقیقه 77 با ارسال امید عالیشاه از روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر کمال کامیابی نیا به گل مساوی رسید.
 
2 دقیقه بعد بازی مستقیم پرسپولیس بازهم جواب داد. ارسال بلند به پشت محوطه جریمه پیکان روی سر گادوین منشا نشست و او توپ را پشت مدافعان پیکان برای علی علیپور آماده کرد. علیپور توپ را به گوشه محوطه جریمه برد و از زاویه بسته دروازه پیکان را هدف قرار داد که ضربه نه چندان محکم او با اشتباه مرگبار و کودکانه وحید شیخ ویسی به گل دوم پرسپولیس بدل شد.
 
در ادامه پیکان برای رسیدن به گل تساوی چند حمله روی دروازه پرسپولیس ترتیب داد و دقیقه 83 با شوت محمد قاضی می توانست به گل مساوی برسد اما رادشوویچ توپ را دفع ناقص کرد و سپس آنر از روی خط دروازه بیرون کشید. پیکانی ها که معتقد بودند توپ وارد دروازه پرسپولیس شده به شدت به داور اعتراض کردند اما مرجان‌زاده دستور به ادامه بازی داد تا این مسابقه در نهایت با برتری 2 بر یک پرسپولیس به پایان برسد.
 
پرسپولیس با این پیروزی صاحب 20 امتیاز از 10 بازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت. پیکان هم با این شکست با 16 امتیاز از رتبه ششم تکان نخورد.
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۲۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.