۰

واكنش لاريجاني به اعدام مفسدان اقتصادي

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، ضمن تبریک سالروز آغاز دوران امامت حضرت ولی عصر (عج)، میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را پیشاپیش تبریک گفت و تصریح کرد: میلاد پیامبر(ص) برای بشریت نعمتی بسیار عظیم بوده و زمانی این موضوع تصدیق می شود که انسان نیاز خود را به حقیقت و باطن هستی و اتصال به مبدأ عالم احساس کند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نسبت به پیام نورانی امام(ره) و تاسیس مهم «هفته وحدت »احساس نیاز می کنیم، به نقشه ها و توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کشورهای غرب آسیا اشاره کرد و یادآورد شد: امروز بزرگترین و مهمترین آرمان های جهان اسلام، با وحدت و گردآمدن حول محور اسلام، پیامبر(ص) و تعالیم نورانی آن حضرت محقّق می شود و لذا باید با تمام قدرت به دنبال تحقق این امر بود.
آیت الله آملی لاریجانی با ابراز تاسف از رفتار برخی حکام کشورهای اسلامی، خاطر نشان کرد: این رفتارها به دشمنان اسلام چنین جسارتی را داده که به یک کشور اسلامی با ثروت بی اندازه بگوید اگر دو هفته از شما حمایت نکنیم از بین خواهید رفت. واقعاً چرا باید این تحقیر را تحمل کنند؟ البته برخی دیگر از حکام کشورهای اسلامی نیز متکی به طواغیت زمان شده اند که باید هرچه سریعتر به خود بیایند و فراموش نکنند که تنها را پیشرفت و رهایی در جهان اسلام، همان وحدتی است که امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) منادی آن بود و تا امروز نیز سیاست جمهوری اسلامی بر همین مبنا بوده است.
رئیس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که ایران همانگونه که تاکنون در سیاست های کلان جهان اسلام پیشگام بوده است بتواند بیش ازپیش در این عرصه تاثیر گذار باشد و در عین حال رهبران برخی کشورهای اسلامی نیز از خواب غفلت بیدار شوند.
 
کد مطلب : ۱۴۴۲۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.