۰
کاهش تولید ایفون XS, XS Max و XR در دستور کار شرکت اپل

اپل تولیدات خود را کاهش خواهد داد!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
اپل تولیدات خود را کاهش خواهد داد!
به گزارش عصر تعادل و به نقل از سایت سی نت، اپل که در ماه های اخیر گوشی های هوشمند خود را معرفی و روانه بازار کرده، بنظر میرسد با بازخورد مطلوبی رو به رو نشده و در چند هفته گذشته فروش آیفون XS, XS Max و XR رضایت این شرکت را جلب نکرده تا مجبور به کاهش تولید تلفن های هوشمند خود شود!
تحلیلگران بر این باورند، قیمت غیر قابل توجیه و همچنین نداشتن تفاوت عظیم با نسخه قبلی گوشی های اپل یعنی ایفون X ،فروش این محصولات بین طرفداران اپل و دیگر مردم با شکست رو به رو کرده است!

به گزارش وال استریت ژورنال کاهش تقاضا و کاهش تولید محصولات اخیر اپل باعث خواهد شد تا این اَبَر شرکت شکست مالی سنگینی را متحمل شود!
عرضه کنندگان محصولات اپل یعنی شرکت های Qorvo و Lumentum و شرکت ژاپنی Japan Display میزان تصورات خود از فروش محصولات اپل را در تراز مالی خود به یک سوم تغییر داده اند. همچنین بزرگترین شرکت مونتاژ محصولات اپل در چین ، Foxconn نیز ساعات کاری کارمندان خود را کاهش داده است.

به نظر میرسد اپل در ماه های آتی میزان فروش ایفون را بازگو نکد و بیشتر روی درامد از تولید محصولات دیگر شرکت خود یعنی  iPads و Macs تمرکز داشته باشد.باید دید عکس العمل این کمپانی بزرگ در برابر شکست های اخیر چه خواهد بود و چه برنامه ای برای ماه های آینده پیش بینی خواهند کرد!
کد مطلب : ۱۴۴۲۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.