۰
تمجید روزنامه الشرق از امید ابراهیمی

«فرمانده» آن سوی خلیج فارس هم خود را اثبات کرد  

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
«فرمانده» آن سوی خلیج فارس هم خود را اثبات کرد  
به گزارش عصر تعادل، روزنامه الشرق قطر، که با شمارگان زیادی در این امیرنشین خلیج فارس منتشر می‌شود، در شماره دیروز خود به تعریف و تمجید از امید ابراهیمی پرداخت.

در گزارش این روزنامه آمده است: « امید ابراهیمی وزنه سنگین الاهلی در میانه زمین است که بازی را به توازن می کشاند. ابراهیمی سطح خود را از یک بازی به بازی دیگر حفظ کرده و موفق شده تا این جای فصل 3 گل بزند و دومین گلزن برتر الاهلی تا این جای فصل باشد.»
 
این در حالی است که ابراهیمی در هفته‌های ابتدایی لیگ ستارگان، به دلیل ناهماهنگی با دیگر بازیکنان الاهلی، نتوانسته بود ارزش‌های خود را ثابت کند. هافبک پیشین استقلال اما با تمرینات منظم و سخت‌کوشی همیشگی‌اش، خود را به میلان ماچالا، سرمربی الاهلی تحمیل کرد.
 
اوج کار امید در دیدار هفته یازدهم لیگ ستارگان برابر السد بود. تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا استقلال را از گردونه مسابقات خارج کرد و ابراهیمی هم از نزدیک شاهد حذف تیم سابقش بود. چند هفته بعد اما امید با الاهلی برابر السد قرار گرفت و با بازی بی‌بدیلش 2 گل زد و یک پاس گل هم داد تا الاهلی یاران ژاوی و گابی را با نتیجه 4 بر یک درهم بکوبد. او پس از این دیدار بازیکن هفته لیگ ستارگان قطر شد. 
 
هرچند ابراهیمی با جدایی ناگهانی‌اش از استقلال، محبوبیت خود را در جمع هواداران آبی‌ها از دست داده اما شادی خاص بعد از گل دوم او نشان می‌داد فرمانده همچنان به تیم سابقش می‌اندیشد.
 
تیم فوتبال الاهلی قطر در پایان هفته دوازدهم لیگ ستارگان با 19 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته و ابراهیمی و یارانش آرام آرام به صدر جدول این لیگ نزدیک می‌شوند.

 
کد مطلب : ۱۴۴۲۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.