۰
12 بازیکن پنجره پنجم مشخص شدند

تیم ملی بدون حدادی و صمد به استرالیا و فیلیپین می‌رود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
تیم ملی بدون حدادی و صمد به استرالیا و فیلیپین می‌رود
به گزارش عصر تعادل، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سرمربی تیم ملی بسکتبال فهرست 12 ملی پوش حاضر در پنجره پنجم رقابتهای انتخابی جام جهانی 2019 چین را معرفی کرد.

روزبه ارغوان، محمد ترابی، محمد حسن زاده،  حامد حسین زاده،  محمد جمشیدی، آرن داوودی، نوید رضایی‌فر، کیوان ریاعی، امیر صدیقی، رسول مظفری، میثم میرزایی و  بهنام یخچالی 12 بازیکنی هستند که برای تیم ملی ایران در پنجره پنجم بازی خواهند کرد.

پیش از این ارسلان کاظمی به گفته شاهین طبع به دلیل آسیب‌دیدگی به اردوی تیم ملی دعوت نشد که این موضوع با واکنش حامد حدادی و اعتراض اینستاگرامی‌اش مواجه شد. حدادی هم در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت و صمد نیکخواه بهرامی، دیگر ستاره تیم ملی هم این روزها در آمریکا تمرین می‌کند. به این ترتیب تیم ملی بسکتبال ایران بدون حدادی، بهرامی و کاظمی، همچنین سجاد مشایخی که در آخرین تمرینات پتروشیمی مصدوم شد، کار بسیار دشواری مقابل تیم‌های قدرتمند استرالیا و فیلیپین دارد.

تیم ملی بسکتبال بامداد روز چهارشنبه 30 آبان تهران را به دوحه خواهد رفت و پس از برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی قطر، دوحه را به مقصد ملبورن ترک خواهد کرد. تیم ملی ایران 9 آذر مقابل استرالیا به میدان می رود.
 
انتهای پیام//
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۳۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.