۰
حسن‌زاده بازهم مردسال فوتسال قاره کهن شد

چهارمین توپ طلای  آسیا برای «کاپیتان برزیلی»

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
چهارمین توپ طلای  آسیا برای «کاپیتان برزیلی»
به گزارش عصر تعادل در حالی که هنوز چند روز تا برگزاری مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا در مسقط عمان باقی مانده، انتخاب علی اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال در بخش مردان قطعی شده است.
 
او که به دلیل شباهت چهره و فیزیکش به برزیلی‌ها و تکنیک نابش به «کاپیتان برزیلی» معروف شده، برای چهارمین بار است که به این عنوان دست می‌یابد.
 
اما به چه دلیل رسانه از رسیدن توپ طلای فوتسال به حسن‌زاده صحبت می‌کنند؟ مشخص است. هر سال کنفدراسیون آسیا در بخش فوتسال فقط بازیکن برگزیده را دعوت می‌کند و از آنجا که این دعوت‌نامه برای حسن‌زاده ارسال شده ولی دعوتی از مهدی جاوید، دیگر بازیکن ایرانی که نامزد بهترین بازیکن سال بود به عمل نیامده، حالا به قطعیت می‌توان گفت، حسن‌زاده مرد سال فوتسال آسیاست.  
 
او ابتدا سال 2014 برای نخستین بار به این عنوان رسید و سپس دوسال پیاپی در 2016 و 2017 توپ طلای فوتسال آسیا را به خود اختصاص داد. به این ترتیب این سومین عنوان پیاپی مرد سالی و چهارمین توپ طلایی است که به ستاره فوتبال ایران و آسیا می‌رسد.
 
پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC علی اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید از ایران را در کنار رافائل هنمی از ژاپن به عنوان سه نامزد نهایی برترین بازیکن فوتسال آسیا معرفی کرده بود.
 
مراسم اهدای جوایز بهترین‌های AFC چهارشنبه 28 نوامبر ( 7 آذر) در مسقط، پایخت عمان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۳۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.