۰
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2019

دژاووی نمایندگان ایران/ استقلال به گروه مرگ رفت!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
دژاووی نمایندگان ایران/ استقلال به گروه مرگ رفت!
به گزارش عصر تعادل، آیین قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 نیمروز پنجشنبه یکم آذر در کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار شد.
 
با توجه به سهمیه 2+2 باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر) و استقلال (قهرمان جام حذفی) به صورت مستقیم در قرعه‌کشی حضور داشتند و تیم‌های سایپا و ذوب آهن هم باید منتظر تعیین رقبای خود در پلی آف می‌شدند.
 
براساس این گزارش، ابتدا مرحله پلی‌آف قرعه کشی شد و تیم ذوب آهن طبق این قرعه باید روز سه‌شنبه  12 فوریه (23 بهمن‌ماه) به مصاف برنده دیدار تیم‌های الکویت کویت و الوحدت اردن برود. این دیدار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود و ذوبی‌ها در صورت پیروزی مقابل حریف خود باید در مرحله بعدی پلی‌آف به دیدار الغرافه در قطر بروند. شاگردان علیرضا منصوریان در صورت شکست یاران مهدی طارمی در قطر، راهی لیگ قهرمانان خواهند شد.
 
سایپا دیگر نماینده کشورمان هم ابتدا در تهران میزبان تیم مینروا پنجاب هند است. این دیدار هم 23 بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. شاگردان علی دایی هم اگر بتوانند این تیم هندی را شکست دهند در مرحله بعد باید به مصاف الریان در قطر بروند.
 
در ادامه برنامه گروه‌بندی کلی برگزار شد و استقلال، نماینده کشورمان در سخت‌ترین گروه قرار گرفت. آبی‌های تهران در گروه C کنار تیم‌های العین امارات، الهلال عربستان و الدحیل قطر قرار گرفتند.
 
پرسپولیس، دیگر نماینده ایران هم در گروه D با تیم‌های السد قطر، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی‌آف پاختاکور ازبکستان و القوه الجویه عراق همگروه شد.
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۳۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.