۰

مولاوردي : مردم هنوز به دولت اميدوار هستند

تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
مولاوردي : مردم هنوز به دولت اميدوار هستند
حجاریان اخیرا در گفت و گویی گفته «سال ۹۲ در مخمصه گیر کردیم، اگر می‌دانستیم از جانب نیروهای تمامیت‌خواه این همه سنگ پیش پای روحانی خواهد افتاد و از آن سو، دولت دست راستی مانند ترامپ بر سر کار خواهد آمد، شاید بهتر بود اساساً عطای انتخابات را به لقایش می‌بخشیدیم و سرنوشت اصلاحات را به دولت روحانی گره نمی‌زدیم» در همین رابطه شهیندخت مولاوردی به خبرآنلاین گفت: سیاست ورزی به معنی اتخاذ تصمیم درست متناسب با شرایط است.
وی افزود: من چنین صحبتی را نشنیدم که اصلاح طلبان بگویند «اشتباه کردیم سال ۹۲ از آقای روحانی حمایت کردیم»، در عوض بارها شنیدم که اصلاح طلبان گفتند «اگر باز هم در شرایط انتخابات ریاست جمهوری سال های ۹۲ و ۹۶ قرار بگیریم، دوباره تصمیم به حمایت از آقای روحانی می گیریم».
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره اظهارنظر محمدرضا باهنر که گفته «جدایی حساب اصلاح‌طلبان از دولت بی‌معرفتی بود» و میزان چسندگی تعبیر «بی معرفت» به اصلاح طلبان یادآور شد: باید دید آقای باهنر براساس چه مصادیق و شواهدی این صحبت را انجام داد، دقیقا چه کسی از اصلاح طلبان کاسه و سفره خود را از دولت کرد؟ چون ظاهرا چنین اتفاقی نیفتاده است.
وی با رد ادعای اقدام اصلاح طلبان برای جدا کردن مسیر خود از دولت افزود: ما چنین شواهدی را ندیدیم. استقبال خوب و گسترده مردمی از سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان غربی نشان داد، برخلاف تصور جریان رقیب مردم هنوز به دولت امیدوارند و هنوز به برنامه های دولت دل بسته اند. انشاءالله در ادامه اجرای سیاست ها این امیدواری در مردم مضاعف شود.
عضو کابینه دولت دوازدهم درباره ادعای کلید خوردن استیضاح محمدجواد ظریف به دلیل عدم ارائه مدارک وجود پولشویی در ایران اظهار کرد: ظاهرا چنین مسئله ای نیست و فقط یک نفر از نمایندگان نظر خود را درباره استیضاح آقای ظریف بیان کرده است. به عبارت دیگر آن طور که موضوع رسانه ای شد، در عمل قدمی برداشته نشد.
مولاوردی درباره علت عصبانیت دلواپسان از صحبت های ظریف راجع به پولشویی گفت: اینها دلواپسند دیگر؛ کلا مشی و مرام شان دلواپسی است. رئیس جمهور هم در جلسه اخیر هیأت وزیران مواضع دولت را درباره این موضوع مشخص و شفاف بیان کردند.
 
کد مطلب : ۱۴۴۳۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.