۰
در راه انتخابی جام جهانی 2019

تیم ملی بسکتبال ایران قطر را شکست داد  

تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
تیم ملی بسکتبال ایران قطر را شکست داد  
به گزارش بسکتبال کلاب، تیم ملی بسکتبال کشورمان که برای برگزاری پنجره پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2019 به قطر رفته، ساعت 19 دیروز به وقت تهران برابر میزبان خود به میدان رفت.
 
شاگردان مهران شاهین‌طبع در نخستین دیدار خود موفق شدند نیمه نخست را با برتری 35 بر 26 برنده به رختکن رفتند. تیم ایران که در این پنجره بازیکنانی مانند حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی را به دلایل مختلف همراه خود ندارد، در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و موفق شد در پایان کوارتر چهارم 75 بر 64 مقابل میزبان خود به پیروزی برسد.
 
تیم ایران یک دیدار در این اردو برابر قطر برگزار خواهد کرد و سپس برای برگزاری بازی رو نهم آذرماه خود برابر استرالیا راهی این کشور خواهد شد. تیم قطر هم که در گروه F انتخابی آسیا همگروه این دو تیم است، در همین تاریخ باید در ژاپن نخستین دیدار پنجره پنجم خود را برابر این تیم برگزار کند.
 
تا پایان پنجره چهارم تیم استرالیا در گروه F با 7 پیروزی و یک شکست در جایگاه نخست قرار دارد و تیم کشورمان با 6 برد و 2 باخت، رتبه دوم این گروه را به خود اختصاص داده است.
 
پایان پیام///
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۴۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.