۰
امشب و در فجیره امارات

نماینده ایران قهرمان جام جهانی تکواندو شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵
نماینده ایران قهرمان جام جهانی تکواندو شد
به گزارش عصر تعادل، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی تیمی جهان با حضور هشت تیم از دیروز در سالن زاید شهر فجیره امارات متحده عربی آغاز شد.

تیم شهرداری ورامین که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور یافته بود در گروه B به ترتیب تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.
 
تیم شهرداری ورامین در نیمه نهایی برابر نماینده قزاقستان قرار گرفت و این تیم را 49 بر 29 شکست داد تا به دیدار نهایی برسد. نماینده کشورمان در دیدار فینال و در رقابتی حساس و شانه به شانه 31 بر 30 تیم روسیه را شکست داد تا به عنوان قهرمانی جام جهانی سال 2018 جهان برسد. روسیه نایب قهرمان شد و عنوان سومی مشترک هم به تیم‌های قزاقستان و آذربایجان رسید.

برای تیم شهرداری ورامین در این مسابقات میرهاشم حسینی، سینا بهرامی، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی و مهدی خدابخشی روی تاتامی رفتند و پیام خانلرخانی و سیدحسین میر هم به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست نماینده کشورمان را همراهی می‌کردند.
 
انتهای پیام///
کد مطلب : ۱۴۴۴۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.