۰

دبير ستاد بحران كرمانشاه : هيچ گزارش فوتي نداشتيم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
دبير ستاد بحران كرمانشاه : هيچ گزارش فوتي نداشتيم
بالایی افزود: مسئولان استانداری کمتر از 15دقیقه بعد از وقوع زلزله در محل استانداری حاضر شدند و هماهنگی با فرماندار محترم در این خصوص انجام گرفت. در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، بخشی از گیلانغرب، بخشی از دالاهو و بخشی از اسلام آباد غرب قطعی برق داشتیم که خوشبختانه حدود نیم ساعت بعد از زلزله برق همه شهرستان های استان و شهرستان های زلزله زده وصل شد و در حال حاضر روشنایی کامل در استان داریم.

دبیر ستاد بحران استانداری کرمانشاه گفت از مسدودی راه گزارشی نداشته ایم و خوشبختانه همه راه های استان باز هستند. تا الان هیچ گزارشی درباره فوتی و کشته ای شده ای در زلزله نداشتیم. همچنین قطعی گاز نیز نداشته ایم. جمع کل زخمی هایی که عموما سرپایی و یا دچار شکستگی بودند تا حدود ساعت 11 امشب حدود 150 نفر بوده است که 9 نفر از آنها به شهرستان های همجوار و کرمانشاه اعزام شده اند. بلافاصله حسب دستور استاندار محترم و ریاست منابع توسعه انسانی در استانداری، ستاد بحران شکل گرفت و معاونان محترم عمرانی همزمان و بلافاصله به مناطق زلزله زده به همراه تعدادی از مدیران استانی به منطقه و شهرستان های زلزله زده اعزام شدند.

مدیرکل و دبیر ستاد بحران استان کرمانشاه افزود: الان مهمترین مساله ای که با آن مواجه هستیم این است که به دلیل بارش ها و نزولات آسمان که در چند روز اخیر در کرمانشاه داشتیم بحث گل آلود بودن و کدورت آب به وجود آمده است و شهرستان دالاهو ، سرپل ذهاب، گیلانغرب با گل آلود بودن آب مواجه هستند. به همین خاطر هم به تانکرهای آب نیازمندیم و هم به آب معدنی .در این خصوص با ارتش، سپاه پاسداران و هلال احمر برای ارسال آب به این مناطق هماهنگی صرت گرفته است و در عین حال تانکرهایی که دستگاه های اجرایی استان دارند برای تامین آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد. اگر پس لرزه ها ادامه نداشته باشد پیش بینی می شود تا فردا صبح آب این مناطق زلال شود.

بالایی تاکید کرد به اندازه کافی آمبولانس و اتوبوس بیمارستان به منطقه اعزام کرده ایم و در حال حاضر بیمارستان ها امکان ارائه خدمت دارند. همچنین به منظور تسهیل در ارائه خدمات، ستاد بحران استان تصمیم گرفت که همه مقاطع تعطیلی فردا تعطیل باشند تا ان شاالله بتوانیم خدمت شایسته ای به عزیزانی که به هر نوعی خسارت دیده اند داشته باشیم.
کد مطلب : ۱۴۴۴۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.