۰
لژیونر شدن ناگهانی پاسور تیم ملی

سال‌افزون پس از مشورت با شجاعی به آ.ا.ک آتن پیوست!  

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱
سال‌افزون پس از مشورت با شجاعی به آ.ا.ک آتن پیوست!  
به گزارش عصر تعادل، فرهاد سال افزون پاسور تیم ملی والیبال ایران و باشگاه سایپا، غایب بزرگ دیدار این تیم برابر شهرداری ورامین بود.
 
ماجرا از این قرار بود که در دیدار هفته نهم تیم سایپا برابر تیم صدرنشین شهرداری ورامین، حاضران در سالن ورامین متوجه غیبت پاسور ملی‌پوش سایپا شدند.
 
این دیدار با برتری سه بر یک شهرداری ورامین به پایان رسید تا این تیم به یکه‌تازی خود در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ادامه دهد اما ساعاتی پس از این بازی خبر پیوستن سال‌افزون به لیگ یونان و حضور او در تیم آ.ا.ک آتن در فضای مجازی مثل بمب منفجر شد.
 
سال افزون پس از پیوستن به آ.ا.ک در گفت‌وگویی اظهار کرد:« این اولین بار است که برای رقابت‌های باشگاهی به تیمی خارج از لیگ ایران می‌پیوندم. فیلم‌های زیادی از بازی‌ها دیدم و حالا می‌خواهم این فضا را تجربه کنم. مسافت زیادی طی کردم و خیلی خسته هستم ولی از همان لحظه‌ای که به اینجا امدم، مهربانی و مهمان‌نوازی یونانی‌ها من را تحت تاثیر قرار داد. انتظار نداشتم هواداران آ.ا.ک من را در فرودگاه و خیابان بشناسند. من یاد گرفته‌ام که برای همه چیز بجنگم و مطمئن باشید سخت تلاش می‌کنم تا تیم را به موفقیت برسانم.»
 
او همچنین تاکید کرده است:« می‌دانم بازیکنان خارجی خوب زیادی در لیگ والیبال یونان هستند و من هم تمام تلاش خودم را خواهم کرد. می‌خواهم سطح بازی آ.اک را بالا ببرم. من همیشه اهداف بلندپروازانه‌ای برای خودم ترسیم می‌کنم تا بتوانم به آن دست یابم. من برای حضور در آ.ا.ک از مسعود شجاعی مشورت گرفتم. البته از اسلونی و فرانسه پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم به آ.ا.ک بپوندم.»

با این انتقال فرهاد سال‌افزون نخسیتن لژیونر تاریخ والیبال ایران در لیگ یونان محسوب می‌شود. 

انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۴۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.