با بهترین و جدیدترین بازی های گوشی های هوشمند همراه ما باشید

بهترین بازی های اندروید هفته اول آذر ماه

5 آذر 1397 ساعت 16:11

روزانه بازی ها و اپلیکیشن های مختلف مخصوص گوشی های تلفن همراه توسط شرکت های آشنا و بی نام و نشان روانه فروشگاه های اینترنتی میشودند تا بتوانند در این بازار پر زرق و برق نامی برای خود دست و پا کنند.


بخش سرگرمی و تکنولوژی عصر تعادل ، روزانه بازی ها و اپلیکیشن های مختلف مخصوص گوشی های تلفن همراه توسط شرکت های آشنا و بی نام و نشان روانه فروشگاه های اینترنتی میشودند تا بتوانند در این بازار پر زرق و برق نامی برای خود دست و پا کنند.دنیای بازی های تلفن های هوشمند به واسطه پیشرفت روز افزون تکنولوژی دچار تغییرات شگرفی شده و حتی میتوان بعضی از این بازی ها را با کنسول های نسل کنونی مقایسه کرد.از این پس هر هفته به پنج بازی برتر خواهیم پرداخت و با دوست داران بازی های تلفن های هوشمند به اشتراک خواهیم گذاشت.
1- Fire Balls 3D
بازی اندروید 3D balls
همانطور که از اسم بازی پیداست شما با توپها و شلیک آنها مواجه هستید.بازیکن یک دستگاه به مانند تانک های قدیمی آتاری را هدایت و با لمس بر روی صفحه توپ شلیک میکند و هر توپ یکی از طبقه های سازه رو به رو را نابود و سازه را به زیر میکشد!دست نگه دارید، کار شما به همین راحتی دنبال نمیشود، دیواره های در حال حرکت مانع رساندن توپها به ساختمان رو به روی شما شده و اگر توپ شما با دیواره برخورد کند شما بازی را بازنده خواهید شد.هر بار که سطح مورد نظر را به اتمام رساندید شما وارد مرحله بعد و چالش های بیشتری پیش روی شما خواهند بود.

2- Stickman Hook
بازی اندروید Stickman Hook
اگر شما از سری بازیهای ژانگولری و اسپایدرمنی خوشتان میآید، Stickman Hook عنوانی است که باید تجربه کنید!بازی با سبک مردعنکبوتی و روش بازی پیچیده نیست که گمراهتان کند.از نقطه A به نقطه B شروع و پایان کار شما خواهد بود ولی در هر باری که مرحله مورد نظر خود را به اتمام میرسانید باید منتظر چالش های جدیدتری باشید!

3- My Talking Tom 2
بازی اندروید My Talking Tom 2

تام سخنگو را افرادی که از قدیم گوشی های هوشمند داشته اند به خوبی میشناسند!نسخه جدید و رسمی تام سخنگو دیگر فقط کتک نمیخورد و حرف های شما را تکرار نمیکند!اون به مانند بازی پو نیاز به مراقبت دارد و شما باید آب و نان او را هم فراهم کنید.به غیر از ویژگی های نسخه ابتدای تعداد زیاد مینی گیم هم به بازی اضافه شده است که میتواند برای مدت های زیاد شما را سرگرم کند.تام نیاز به استراحت،دستشویی،تفریح و . . .  دارد پس باید از او مراقبت کنید

4- Assassin's Creed Rebellion
بازی اندروید Assassin's Creed Rebellion

اگر کمی با دنیای بازی های کامپیوتری آشنا باشید نام بازی اساسینز کرید به گوشتان خورده.اساسینز کرید از نسخه های اولیه بر روی کنسول های نسل قبل و نسل فعلی روایت گر تاریخ حماسی در کشورهای مختلف بوده است.این نسخه از اساسینز به تازگی برای اندروید و ای او اس روانه بازار شده است که سبک بازی RPG J است.شما در بازی با شخصیت های مختلف به جنگ دشمنان رفته و آنان را نابود میکنید تا به هدف نهایی خود برسید.در سبک ار-پی-جی جِی بازیکن یک حمله میکند و منتظر حرکت دشمن میماند و این رویه تا نابودی تمامی دشمنان و یا شخصیت اصلی ادامه دار است.

5- Criminal Minds: The Mobile Game
بازی اندروید Criminal Minds: The Mobile Game

اگر با سریال های هالیوودی آشنایی دارید حتما نام سریال Criminal Minds به گوش شما خورده.حالا شرکت FTX Games یک بازی با سبک پازل و جنایی را برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس طراحی کرده است.روال بازی به این صورت است که شما وارد صحنه جنایت شده و باید تمام نکات ریز و درشت را مد نظر قرار دهدید و مجرم را پیدا کنید.


کد مطلب: 144475

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/144475/بهترین-بازی-های-اندروید-هفته-اول-آذر-ماه

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir