۰

واردات دو خودروي شاسي بلند چيني به ايران

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹
خدامی در خصوص همکاری با سوباروی ژاپن گفت: برای تولید خودروی ژاپنی در ایران به تفاهم رسیدیم اما با شروع تحریم‌ها این شرکت از ادامه همکاری خودداری کرد و در حال حاضر تولید خودروی ژاپنی منتفی شده است.

وی ادامه داد: این خودروها در ابتدا به صورت اسکی‌بی با داخلی سازی هفت درصد به بازار عرضه خواهد شد و سپس تا پایان سال به 20 درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به قوانین وزارت صمت در خصوص میزان داخلی‌سازی خودرو گفت: با همکاری شرکت چینی ظرف مدتا کوتاهی این عدد را به 40 درصد خواهیم رساند زیرا قطعه‌سازان ایرانی توانستند کیفیت مورد تایید شریک چینی را تامین کنند. این دو خودرو توانسته‌اند پنج ستاره ایمنی و کیفیت را اخذ کنند و با توجه به آبشن‌های بسیار و قیمت مناسب پیش بینی می‌کنیم مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.
محصول T3 با قیمت 90 میلیون تومان و خودروی T5 را با قیمت 125 میلیون تومان پیش فروش می شود. پیش بینی شده است خودروی T3 در نهایت در بازه قیمتی 180 میلیون تومان و T5 250میلیون تومان عرضه شود.
 
کد مطلب : ۱۴۴۴۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.