۰
برتری قاطع قهرمان اروپا برابر قهرمان آسیا  

شکست خاتم اردکان در نخستین دیدار جام باشگاه‌های جهان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۷
شکست خاتم اردکان در نخستین دیدار جام باشگاه‌های جهان
به گزارش عصر تعادل، تیم والیبال خاتم اردکان که به عنوان نماینده والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان حضور یافته، دیروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ترنتینو، یکی از قدرتمندترین تیم‌های والیبال ایتالیا و اروپا رفت.
 
خاتم اردکان ایران در این دیدار با ترکیب حسن صنوبر، رامین خانی، عادل غلامی، قاسم کارخانه، محمدطاهر وادی، علی طربی و فرهاد نظری بازی را آغاز کرد. شهرام محمودی و مهدی مرندی دو غایب بزرگ تیم خاتم در این دیدار محسوب می‌شدند که به دلیل مصدومیت نتوانستند در این دیدار به میدان بروند. هرچند اردکانی‌ها بازی را خوب آغاز کردند اما در پایان ست نخست ترنتینو به برتری 25 بر 19 رسید.
 
در ست دوم هم تیم ایتالیایی با اتکا به سرویس‌های پرشی و قدرتی بازیکنانش موفق شد اختلاف قابل توجهی ایجاد کند و 25 بر 15 به پیروزی برسد.
 
ترنتینو در اواخر ست سوم هم کاملا ابتکار عمل را به دست گرفت و با تنوع حملات در حمله و دفاع خوب روی تور و عقب زمین موفق شد 25 بر 19 به برتری برسد تا این دیدار با حسا سه بر صفر به سود تیم پرمهره و مدعی ایتالیایی تمام شود.
 
مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های جهان از دیروز به میزبانی لهستان آغاز شده است.

انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۵۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.